עברתי לאתר חדש! לבולוציה!

18 טיפים

איך לבחור שיטת טיפול?

היא התיעצה איתי: "מה עדיף לי דיקור או טיפול אנרגטי?"
עניתי לה: "טיפול רגשי! עשית אין ספור טיפולי גוף, תודעה, אנרגיה. פליז, תתני לרגש שלך חופש!"

יש איזה קטע בעולם שאני מטיילת בו, של אנשים שעושים התפתחות אישית ורוחנית מ-ט-ו-ר-פ-ת. אבל מה...קצת מתעלמים מהרבדים האחרים של הקיום שלנו (גוף, רגש, תודעה, אנרגיה)...

אפשר להשפיע על הגוף דרך עבודה אנרגטית, תודעתית, רגשית או פיסית. 
כולם יעבדו. 
כל אחד אולי בקצב שונה. 
ואני לגמרי בעד כל סוגי הטיפול. 
אבל זה בדיוק העניין. 
אני בעד *כל* סוגי הטיפול!

בכל שלב יש דרך אחרת ללכת בה. לשים עליה את תשומת הלב. 
אפשר להישאר רק באספקט רוחני, אבל זה אומר שאחד האספקטים האחרים שזקוק לתשומת ליבינו, ימשיך לקרוא בעוד ועד דרכים יצירתיות, עד שנבין שיש דרך נוספת ללכת בה. 

הגוף שלנו הוא פיסי, והוא זקוק להתייחסות גשמית. הוא זקוק למזון, תנועה, מגע.
גוף הרגש שלנו גם זקוק לאופני הטיפול הייחודיים לו. בעיקר דרך ביטוי, יצירה והוצאה החוצה של הישן כדי לפנות מקום לחדש.

בטיפול אנרגטי ותודעתי יש אין סוף קסמים שאפשר לעשות. אני רואה כל הזמן דברים שהם מעבר לגבולות הדמיון. אין ספק שככל שאנחנו נהיים יותר רוחניים, ככה עבודה אנרגטית ותודעתית יעשו שינויים מטורפים יותר. 

ועדיין, אנחנו בגוף אנושי, בכדור הארץ. אנחנו כאן במרחב של בחירה, ושל חוויות פיסיות, שזה קסם בפני עצמו. ואם אנחנו כבר כאן, חשוב להתייחס גם לחלקים האלה. 

הרבה מהיקרים לי שהולכים בדרך הזו שנים, פתרו דברים כבמטה קסם, דברים שהיו תקועים שנים, ולא האמינו שיש להם פיתרון. ובד בבד, לכל אחד יש איזה נושא אחד תקוע באופן מביש, לא משנה כמה זמן, משאבים, מטפלים הם עברו. העניין שהם עברו תמיד דרך אותו "סגנון" טיפולי: אנרגטי או תודעתי או פיסי או רגשי בלבד.

יש משמעות ללמידה כזו ארוכת טווח. אבל, לפעמים הפתרון נמצא במקום אחר ממה שמחפשים. בעיה רגשית יכולה להיפתר בכלים רוחניים ואנרגטיים, בעיה מנטלית יכולה להיפתר דרך עבודה עם רגש, בעיה פיסית דרך עבודה מנטלית. 
אין חוקיות. 
להפך, לכל אחד נכון משהו אחד בנקודת זמן אחרת. 
בשורה התחתונה, זה הבעיה הספציפית, אל מול שיטת הטיפול הספציפית בשילוב עם מטפל ספציפי. 

זה המקום לתרגל אינטואיציה.

זה גם זמן לתרגל גמישות, ולזוז מהמקום שבו אני רגיל להיות ולחפש עוד פתרונות לבעיה.


ב"אני מאמין" שלי, אנחנו חייבים להתייחס לכל הרבדים שלנו בטיפול או לאורך דרך טיפולית. גוף, רגש, אנרגיה, תודעה.

דרך שלא נצעד בה תמשיך לבקש את תשומת ליבינו.
וטוב שכך.
אנחנו יצורים מורכבים, ומגיע לנו אהבה ושלווה בכל אחד מהחלקים שמרכיבים אותנו!

💕
נטלי

#אבולוציה_אישית
#הגשמת_משאלות_לב