עברתי לאתר חדש! לבולוציה!

18 טיפים

הקסם, המורכבות והפשטות של החיים

הוא היה צעד לפניי בעולם הרגש, אני הייתי צעד לפניו בעולם הרוח. כמעט דיברנו באותה השפה, אבל ממש לא. הזוגיות הזו לא החזיקה מעמד. שנה אח"כ צללתי אל תוך עולם הרגש והבנתי את מה שהוא ניסה להסביר לי. גיליתי עולם שלם שהיה חלק ממני ולא חקרתי.

אותו הדבר קורה לי היום בלימודי ריקוד. המורה המופלאה שלי מסבירה משהו, יש דברים שהם כל כך מובנים מאליהם עבורי שעד שאני לא מתבוננת בפנים של החברים שלי, אני לא מבינה למה צריך לשים את זה במילים. רגע אח"כ היא יכולה לדבר על משהו אחר, ואני הפעם נראית הלומה, ולהם זה שפה בהירה. 

יש מידע אינסופי, לעולם לא נוכל להגיע להכול. אבל יש דברים שראויים לחקירה, להתעניינות, לגילוי.

החיים שלנו, משמעות הקיום שלנו, הגוף, הרגש, המיינד, הרוח...
זה לא פילוסופיה, זה מציאות.
מה זה חיים שראוי לחיות?

שאלתי את הבת שלי מה לדעתה מטרת החיים, היא אמרה:
ליהנות, להגשים משאלות, לגלות את עצמינו. (פיי, אני הצלחתי בהורות שלי! נמסה)

ליהנות. כן, זה בהחלט זה.
אבל בלי לשלם על זה מחיר.
לא בגוף, ולא בסבל של הסביבה. 

להגשים משאלות. חד משמעית.
זה בזבוז אדיר להגיע לפה, למקום המהמם הזה, מלא קסם ופלא ולחיות חיים שהם לא בדיוק מה שאנחנו באמת רוצים.

לגלות את עצמינו...
המממ...יש אין ספור דברים לגלות בעצמינו.
אנחנו יצורים מופלאים, מורכבים, מרתקים. 
אנחנו יוצרים מציאות ממחשבות, אנחנו מרגישים ומגיבים לסביבה, יש לנו גוף שהוא מורכבות פילאית שאין דברים כאלה. 
יש לנו כישרונות מולדים, וכישרונות שניתן לפתח. 
יש לנו דברים שבאים לנו כל-כך בקלות ודברים שייקח לנו חיים שלמים לפצח.

זה הקסם, המורכבות והפשטות.
שלל העולמות שמרכיבים אותנו:
גוף,רגש, מיינד, אנרגיה, רוח.
אנחנו קסם!

#לבולוציה
התפתחות גופנית, רגשית, תודעתית ורוחנית בדרך הלב

הסדנה הקרובה: 
25-26/5/18
💗