עברתי לאתר חדש! לבולוציה!

18 טיפים

לבולוציה של הטיפול האישי

איך לא הבנתי את זה קודם?!? איך חשבתי שאפשר לעוף קדימה בחלק אחד ולהשאיר מאחורה חלק אחר?!? זה לא עובד ככה!!!

כשאנחנו עושים צעד קדימה בהתפתחות האישית שלנו, כשהגענו לתובנה משנת חיים, כשהשגנו ריפוי אמיתי לחלק כואב בעולם הרגשי שלנו, כששברנו איזה תפיסת מציאות מעוותת - זה משפיע עלינו באופן כלל מערכתי!

זה לא ירפא מערכת יחסים על הילדים שלנו וישאיר מאחורה את מערכת היחסים הזוגית, או להפך. אלא, כלל מי שאנחנו (תודעתית, רגשית, פיסית, כהורים, כילדים של, כחברים של, כאחים של, כמנהלים של, כעובדים של...) זז למעלה בסולם האבולוציה.


מה שכל-כך ריגש אותי כשנולד לו "לבולוציה" לפני כמה חודשים, היה שהרגשתי שהגעתי הביתה בתוך עצמי. שאספתי את כל החלקים של הדברים שאני אוהבת, חוקרת, לשה ומעבדת בחיי, והם הפכו לתמונה שלמה, ברורה, מהממת! בלי הפרדות, בלי מדורים, בלי הסתרה של חלקים אחרים שבי. הרקדנית חזרה אליי, המתקשרת יצאה מהארון, מטפלת המגע הסכימה לצאת מהצללים...


הבוקר התעוררתי וההבנה שנפלה לי אל תוך ההכרה, הייתה שבעולם הטיפולי שלי, לא זזתי. שארתי את טכניקת הטיפול שלי מאחור. הוא עדיין מחולק לחלקים (תטא הילינג, מגע, דיקור...) הוא נהיה לא רלוונטי, לא מעניין, לא מרגש. כאילו נפלתי אחורה בחלק הזה של האבולוציה שלי חזרה לאדם הקדמון. לא מתאים בעליל!

עוד בשלב הזה בין ערות לשינה, ראיתי את זה. ראיתי איך האבולוציה של הטיפול שלי נראית. תוך כדי חזיון הרגשתי את הלב נפתח, הרגשתי שהתאהבתי מחדש. כלל החלקים מתחברים.
אם עד עכשיו מגע היה בנפרד מטיפול רגשי/תת מודע, והרפואה הסינית בכלל נזרקה הצידה, ומיליון הכלים שיש לי כחלק מתהליך הריפוי לא קיבלו בכלל מקום, למעט בסדנאות.

כלל החלקים מבקשים להתאחד. להתגבש יחד, להביא משהו חדש, שלם יותר, מהמם יותר, בריא יותר.

החיבור הזה שאני חופרת עליו של גוף-רגש-תודעה-אנרגיה-רוח, חייב לקרות ביחד! כשאני מרימה למעלה בתהליך לבולוציה, כל החלקים עולים יחד!
כלל החלקים צריכים לעבור יחד תהליך של להתאהב מחדש בחיים.
אחרת מה עשינו פה בכלל?!

בוקר מפוצץ אהבה!
והתרגשות...
#לבולוציה!
♥ולוציה