עברתי לאתר חדש! לבולוציה!

18 טיפים

יש זרימה! יש תנועה! יש חיים!

זה קטע. יש סביבי אנשים שעושים אין ספור תהליכים להעמקה רוחנית, עוד ועוד ועוד. ובמקביל אנשים שלומדים עוד ועוד ועוד על הגוף הפיסי. זה כאילוזה קטע. יש סביבי אנשים שעושים אין ספור תהליכים להעמקה רוחנית, עוד ועוד ועוד. ובמקביל אנשים שלומדים עוד ועוד ועוד על הגוף הפיסי.
זה כאילו רובד אחד יכול להיות יותר חשוב או משמעותי מרובד אחר. אנחנו מורכבים מגוף פיסי, מגוף רגשי, גוף תודעתי וגוף רוחני. והטיפול בכל אחד מהם הוא שונה לחלוטין. אפשר לצלול עד האינסוף בכל אחד מהרבדים האלה. אבל אי אפשר להתעלם מהם. הם ישלחו קריאה מתישהו. מציאות מתנגשת בנו בעוצמה כשאנחנו מתעלמים מהם לאורך שנים. הגוף, שהוא האנרגיה הכי דחוסה, הכי ברור לנו כשמשהו לא עובד שם. הגוף מדבר איתנו דרך כאב ומחלות. נכון, אפשר בכייף לקחת תרופות ולהתעלם מהדיאלוג, אבל הגוף יודע להיות יותר ויותר ערס עד כמה שצריך. אפשר להעביר חיים שלמים מבלי להקשיב לגוף בכלל. אני לא רואה איך יוצא מזה טוב.
ברוח אותה הפרדה בין ארבעת הגופים/רבדים, יש גם בתוך "גוף" ז'אנרים. אפשר תמיד למצוא מישהו שאכל בריא ואורגאני כל חייו ועדיין קיבל סרטן מקרינה או רגשות דחוסים. או מי שהתעמל כל חייו ונדבק באיזה וירוס קטלני. אימוץ של ז'אנר אחד והזנחת האחרים לא מבטיחה חיים בריאים. גוף הרגש קצת פחות דחוס אנרגטית, ועדיין אנחנו מכירים אותו די טוב. התקף חרדה, דיכאון אחרי לידה, מצבי רוח הורמונאליים, כעסים שמובילים ללחץ דם גבוה, טינה שמובילה לגושים. הרגש ככל שהוא נדחס יודע להופיע בגוף הפיסי. חיים שלמים של הדחקה, התעלמות או מחשבה ש"יהיה בסדר", הם הדרך לדחוף את האנרגיה האוורירית של הרגש לביטוי פיסי בגוף. כמו שאמרתי, אין לאן לברוח. אי אפשר להזניח רגש. כלומר, אפשר, אבל טוב לא יצא מזה. תודעה, תפיסת מציאות, מיינד. מחשבות שיוצרות מחלות בגוף? בטח. מחשבות מסוג מסויים, מייצרות רגשות מסויימים, שמייצרים ביטויים פיסיים. והרבה לפני הפיסי, בואו נהיה כנים: מחשבות יכולות להטריף אותנו. במיוחד אם יש להם מסר חשוב הרוח, המממ...זה כבר אמורפי לגמרי. האם אפשר להתעלם מהרוחני, מהאלוהי, מהחלקים הגבוהים שלנו ולא לשלם על זה מחיר? כנראה שכן. האם המציאות תתפוצץ לנו מול הפנים כדי לעזור לנו להתעורר? בטח. האם אפשר להמשיך לישון? בטח. אבל, ככל שאנחנו מתפתחים במיינד, אנחנו שואלים שאלות גדולות יותר. ומתישהו, נצטרף גם לענות עליהם. כל אחד מארבעת הרבדים האלה הוא מסע מרתק מאין כמוהו. ומסע חשוב. ככל שאנחנו מסכימים ללכת בדרך, להתפתח, ללמוד, להתקדם, לעבור אבולוציה אישית, להפסיק להזניח את הדברים החשובים באמת, ככה אנחנו מעלים את התדר שלנו, עוברים להיות דחוסים פחות, ויכולים לרפא את עצמינו מהר יותר, ויותר בקלות. עד שאין יותר מה לרפא. ונפתח פתח מרגש ויפהפה, של ליהנות באמת, לחגוג באמת את החיים. כי הגוף לא כואב, כי אין טריגרים רגשיים, כי המיינד לא תקוע. כי יש זרימה! יש תנועה! יש חיים! לפני כמה זמן שאלתי בפייסבוק: מה מטרת החיים. זו דעתי: אבולוציה ו JOY. אבולוציה: תהליך התפתחות אישית בכל ארבעת הרבדים. להפסיק לכאוב כדי להגיע לג'וי. ג'וי: החופש ליהנות באמת, מכל הלב, לחגוג את מי שאנחנו, את מה שאנחנו עושים כאן על הכדור. צללתם עומק לעולם הגוף הפיסי? קדימה, הגיע הזמן לצלול לרגש. צללתם עומק בעולם הרוח? קדימה, הגיע הזמן לצלול את תוך הגוף הפיסי. רוצים לטבול בכל ארבעת הרבדים ולעשות אבולוציה? בואו! הלינק כאן בדיוק. 💗 נטלי #לבולוציה 💗ולוציה התפתחות גופנית, רגשית, תודעתית ורוחנית בדרך הלב!