עברתי לאתר חדש! לבולוציה!

18 טיפים

לעורר את המגנט הפנימי!

יאי, איזה ימים מדהימים. אז ככה זה מתגלה במציאות? ככה זה מרגיש?
כשעוד ועוד סימנים מגיעים לחזק את הדרך.
אני מלמדת את זה כבר שנים, ואיכשהו (אוי לבושה) זה פסח עליי.
לא סתם זה פסח עליי, התחבאתי היטב שלא ימצא אותי.
התחבאתי מתוך פחד גדול שגם אותו החבאתי היטב, בעיקר מעצמי.

והנה פתאום, ממש בהפתעה גמורה, זה מופיע ומופיע לנגד עיניי.
עוד ועוד אותות וסימנים, שמספרים לי שאני במקום הנכון בתוכי.
שהצלחתי לאסוף את כל החלקים שמרכיבים אותי, ולייצר מהם יצירת מופת של המחקר הפרטי שלי עלי אדמות.

המסרים מגיעים בשלל דרכים, דרך המון אנשים עם מילים שתופסים בתוכי מאסה קריטית ודוחפים אותי קדימה. 

ככל שאני מתבוננת בשינוי הזה מתפתח, אני מבינה כל מיני דברים.
אחד מהתובנות של היום היה לגבי היכולת למגנט, להדהד החוצה ולפגוש בחזרה. 
את המגנט שלי כיביתי באופן יזום כשהתחתנתי.
כדי למנוע קונפליקטים, סגרתי את הנראות שלי לעולם.
אלוהימ, כמה טוב שסגרתי את זה.
ניסיתי להפוך את זה בכל פעם באספקט אחר בחיים שלי, ללא הצלחה.
ככל שאני מלמדת אהבה עצמית כתשתית, המגנט שלי התחיל להתעורר, התחיל לרטוט, אבל לא מספיק.

לנראות ולמגנוט יש מחירים, בדיוק כמו להסתתרות ולדחייה. 
הפחד מנראות היה בווליום גבוה, כשבתוך תוכי ידעתי שאני לא באמת נאמנה לרצון הלב.
עכשיו, כשאני מסרבת לעשות צעדים שלא יושבים בשלמות אל מול רצון הלב, הפחד מאבד אחיזה. 

אחד הפחדים שלי הם מעומס, מסטרס.
כשאני עובדת על משהו שהוא לא אהבה שלי, יכול להיות שם המון עומס וסטרס.
בגוף שלי מגיב לזה במיידית בהשבתת מערכות. מיגרנה נגיד.
ברור שהפחד ימשיך להסתיר אותי, ויתמוך במניעת מיגנוט.

מצד שני, כשאני נהנית, ועושה את מה שאני אוהבת, bring it on!, זה כייף, משחק, זה תענוג.
זה לחגוג את מי שאני, ולתת את המתנה שלי לעולם.
לזה הגענו לפה, בגלל זה אנחנו כל כך שונים, בגלל זה חוויות החיים שלנו כל כך מגונות.
כדי לתת לעולם מהדבר הזה שעושה לנו לזהור.
וככל שאנחנו זוהרים, המגנט הזה מתעורר!

חייבת להגיד שזה נעים לי.
הסימנים האלה שהמציאות מביאה לי, שמזכירות לי שמגניב פה ממש, כשאנחנו חוגגים את עצמינו.


💗
נטלי

#לבולוציה 
💗ולוציה
התפתחות גופנית, רגשית, תודעתית ורוחנית בדרך הלב!

קליק קטן פה לפרטים על סדנת לבולוציה המגניבה שנפתחת בקרוב...