עברתי לאתר חדש! לבולוציה!

18 טיפים

כבר שמתם 💗 ?

כבר שמתם 💗  ?

לבולוציה - הבייבי החדש שלי :)

עם כל השינויים המגניבים שאני עוברת בשנה הזו, גם המיתוג שלי השתנה.
איך לא ישתנה? נולד לו משהו חדש לחלוטין, והוא לגמרי הדרך הלב שלי.
בעשור האחרון (יותר מדוייק בעצם מגיל 15) הוצאתי הון לא קטן על האבולוציה האישית שלי. 

התחלתי בספרים של לואיז היי וריקה זראי, 
סדנאות של ניסים אמון, ומדיטציות
המשכתי דרך ארוכה בעולם הרפואה הסינית, צ'י קונג תנועתי ורוחני, טיפולי מגע שיאצו, טווינה, תאילנדי... 
דרך תטא הילינג הנפלא ששינה את חיי, 
חניכה פראנית, וספרים משני תודעה כמו ארבע ההסכמות, לאהוב את מה שיש ושיטת האו'פונופונו המופלאה. 

מעל 20 שנה שאני חוקרת, אוספת שיטות, עוטפת את עצמי באנשים יוצאי דופן, ובעיקר לומדת להתאהב בחיים המעניינים האלה כאן בכדור.

אני פוגשת מורים שאני מתמוגגת ללכת איתם דרך, אני מוצאת עוד ועוד מענה לכאבים האנושיים הפרטיים שלי.

עד כה הבאתי את הידע והכלים בעיקר באחד על אחד בטיפול. 
טיפולים קסומים ומהירי תוצאות.
אבל הם ממש לא כוללים את השפע הייחודי שלי, שהוא איסוף אקלקטי של מידע בכל ארבעת הרבדים האנושיים: גוף, רגש, תודעה, ורוח (אנרגטיקה).

לבולוציה ופרוייקט JOY הולכים לרוץ איתי קדימה.

אנחנו בתקופה בלתי נתפסת של אבולוציה אנושית. 
יש מאסה של תקשורים יפהפיים, שמביאים מידע על התמיכה הרבה שיש לאבולוציה הזו. 
ואני תמיד מוצאת את הלב שלי משחרר אנחת רווחה והתמוגגות אישית, מתוך הידיעה שבחרתי לקחת חלק באבולוציה הזו.

אני עדיין לא מציעה את הסדנה שלי החוצה, אני רוצה להביא אותה אליכם יותר מופלאה ממה שהיא כרגע.
אבל בקרוב, מאוד בקרוב, היא תהיה גם לכם.
אם אתם רוצים לוודא שתדעו כשזה קורה - קליק קטן כאן ותוכלו להירשם לעדכונים!.

בינתיים מוזמנים לספר לי איך מרגיש לכם בלב.
או להגיע לטיפול באחד על אחד כל עוד זה קיים...

💗
נטלי

#לבולוציה 
💗ולוציה
התפתחות גופנית, רגשית, תודעתית ורוחנית בדרך הלב!