עברתי לאתר חדש! לבולוציה!

18 טיפים

ביחד זוגי

שבוע מלא בטיפולים של אנשים שמחפשים זוגיות. ובתוך זה אני עם הדיאלוג הפנימי שלי בנושא. מה יש בזוגיות שמעורר כמיהה כל כך עוצמתית, תחושה גורלית של משהו שאמור לקרות בזמן מסויים? אני זוכרת איך בגיל ההתבגרות ממש הטריד אותי איך אדע כשזה זה. אלוהימ יודעת כמה שירים כתבתי על זה בתקופה ההיא... ובשנים האלה בקליניקה, כשאני עוזרת לעוד ועוד אנשים לפנות משקעים מהלב, לנקות קארמות ונדרים מתקופות חיים לא רלוונטיות, לרפא כאבים שנגרמו מלמידה בתוך מערכות יחסים מורכבות. אתמול שמעתי את עצמי אומרת משהו כמו: אנחנו חווים את המציאות בחושים ובתחושות שלנו. הלמידה שלנו אמורה להביא אותנו לשלב הבא בשלים יותר, חכמים יותר. במקום זאת אנחנו מגיעים לשלב הבא כואבים יותר, סגורים ופצועים יותר.
במקום להגיע עם לב נגיש, רך, פתוח, אוהב, מכיל אל הנשמה שבחרנו בטרם הגענו לכאן, אנחנו במקרה הגרוע יותר מפספסים אותם לגמרי, או במקרה הגרוע פחות מגיעים עם שיריון וקוצים וזיכרונות ישנים להטיח בהם כנציג של הצד השני. רוב האנשים שם בחוץ, מיליוני הפרצופים באתרי הכרויות שאנחנו מזיזים שמאלה וימינה, רובם המוחץ ממש אבל ממש לא מתאימים. נעשית השקעת מאמצים נפשיים בלתי נגמרת, זה הופך לעבודה נוספת, בשם הניסיון למצוא. כשאנחנו מפספסים בגדול את הכוח העצום של האנרגטיקה שהגענו איתה. כשאנחנו מנקים את הלב מהכאבים הישנים, כשאנחנו יוצאים לעולם עם תשתית של אהבה עצמית, כשאנחנו מהדהדים בלב את הרצון לביחד זוגי מתוך רצון הלב ולא מתוך כאב או צורך - אנחנו יכולים לחיות את החיים בנחת ולדעת שזה מגיע. לדעת שיש את הרצון שלי ואת הרצון שלו, את התזמון האלוהי, את הקסם של צירופי מקרים... יש מספיק דברים שתומכים ביצירה של זה במציאות. אני לא אומרת ללכת עם עיניים עצומות, ולסגור את כל האתרים (אולי כן, לא החלטתי...). להפך, אני אומרת לקחת אחריות על איך אני מרגישה ברגע זה. אם יש שם כאב - בבקשה לטפל בו. אם יש ברגע זה שובבות - לכו ליהנות. אם יש כרגע שלמות בלב ומפלים של אהבה - זה זמן מעולה להיכנס לאתר ולקרוא פרופילים. לתת לתמונה, למילים להתערבל עם האינטואיציה, ולעשות צעד אמיתי. לא רק להזיז תמונה ימינה - לכתוב, משהו אמיתי, מהלב. כשזה נכון - זה נכון. כשזה עם ריקנות בלב זה מאמץ מיותר ומוסיף סבל לכאב ישן. אנחנו בתקופת חיים מאוד מבלבלת של שפע ושל הגדרות זוגיות מגוונות. מי מכם שבחר בביחד זוגי, יש לזה סיבה ויש עוד נשמה שמחפשת אתכם בדיוק. שולחת חיבוק גדול לכל הלבבות הכמהים לביחד הזוגי שלהם. גם לשלי <3 #הגשמת_משאלות_לב