עברתי לאתר חדש! לבולוציה!

18 טיפים

השילוש המקודש: תודעה-רגשות-גוף

קיבלתי הצעה מהממת, מלאה בJOY, הגשמה עצמית, כייף, והזדמנות להגיע למקומות שלא הרשתי לעצמי לחלום עליהם.

ואז הגיעה ההפתעה.

נבהלתי. המחשבות שלי הסבירו לי את כל הסיבות למה לא כדאי לי ואיך זה יהיה לרעתי. בתגובה, הרגשות שלי עשו צלילת ראש מטה, והגוף שלי התכווץ, בעיקר בלב, בנשימה.


מה זה הטמטום הזה?

זה התודעה שלי שמתרחבת, שעוד לא מכירה את המקום החדש שהגיע לחיי בגלל שהלב שלי ביקש.
ההתמסרות לרצון הלב, הביא חדש מרגש וגדול. התודעה עוד לא שם. היא עדיין קטנה מבוהלת וחמודה.
הרגשות מגיבים למפגש בין המציאות לתודעה שבתהליך גדילה (אבולוציה) מתמיד.
הגוף מגיב לרגשות.

ככל שאנחנו מבינים את המהלך הזה נהיה יותר ברור איך ואיזה חלק זקוק לריפוי/גדילה:
רצון הלב (או פחד) -> הגשמה במציאות -> יכולת (או היעדר יכולת) הכלה בתודעה -> תגובה רגשית -> תגובה גופנית


*גוף* לקחתי לי רגע, נשמתי עמוק, מה שעוזר לגוף להוריד סטרס ולחזור להיות נינוח.

*רגש* בדקתי איזה רגשות הופיעו. פחד, בהלה, חוסר אמון, אי שייכות. מקסים. צעד הבא.

*תודעה* חיפשתי את כל המקומות שנפגעתי בהם בעבר ולמדתי מהם לקח לחיים, ושלחתי לשם ריפוי.
ללמוד מניסיון זה נפלא, לסגור לעצמי דלתות זה פחות.
אנחנו מגיעים לעוד ועוד אפשרויות כל הזמן, חכמים יותר, מחוברים יותר, נאמנים יותר לאינטואיציה ולרצון הלב.
זה הזמן לבדוק באופן ספציפי האם ההצעה הזו מתאימה *לי* ב*זמן הזה*.

*הגשמה במציאות* לכי לחגוג חמודה. ההצעה הזו מטורפת. תמציא איך להתאים אותה לדרך שלך.

*רצון הלב* לחגוג, לחיות ב JOY, לנוע, לחוות, לגדול.

#הגשמת_משאלות_לב