עברתי לאתר חדש! לבולוציה!

18 טיפים

החזקת תדר




הדברים שאני כמהה להם, אני מוצאת שאני מתכווצת בסביבתם. רק אני ככה? ממש לא.

מי שמנסה להרות ולא מצליחה, תרגיש בנוח בסביבה מלאה בתינוקות עם האמהות שלהן? ממש לא!

מי שלא סוגר את החודש, ונמצא בחובות הולכים וגדלים, ירגיש בנוח במסיבה של מיליונרים? ממש לא!

מי שסיים לימודים ירגיש בנוח לנהל שיחות בחופשיות בסביבה של מומחים בתחומו? ממש לא! (אולי אם יש שם אגו ממש מרשים)

למה זה ככה? אולי כי אנחנו מפחדים שיראו לנו. את המחשבות, את הכמיהות, את המקומות שאנחנו מרגישים לא מוצלחים בהם. לפעמים זה כל כך טוטאלי, שההרגשה של הכישלון ממסכת על כל הצלחה אחרת שיש לנו בתחומים אחרים.

יש דברים שבאים לי בקלות, שאני לא יכולה אפילו לשער שיש מי שנאבק בשביל להשיג כזה. ויש דברים שאני כל כך נאבקת בהם שאני לא מצליחה למצוא פתרון, לא משנה מה אני עושה, כמה אני מטפלת בזה, כמה עזרה שאני מבקשת, וזה מרגיש כאילו שזה לא יגמר לעולם.

אז אני יכולה לנחם את עצמי במשפטי השראה של קואוצ'ינג: "אני או מצליחה או לומדת", "האנשים הכי מצליחים האם אלה שנכשלו שוב ושוב והמשיכו לנסות", ועוד שאר ממלאי מוטיבציה, אבל זה לא מספיק.

בפועל אני חייבת לתרגל. ללכת למקום הזה שאני מרגישה בו הכי לא שייכת, ולנשום לתוך הכיווץ. להגיד ללב שלי: זה החיים שאני רוצה, כדאי שכבר מעכשיו אני ארגיש שייכת אליהם. ללא תנאי, לא אחרי ש, אלא עכשיו.

את מנסה להרות? לכי לגן משחקים. תסתכלי על הניצוץ בעיניים של האמהות העייפות, ותאהבי אותן.
את רוצה חיי מותרות? לכי לה. שטרן, תכנסי לאתרים שמצעים נופש ומלונות יוקרה, תיסעי ברחובות שלהם, ותחייכי לבתים שלהם באהבה. מגיע להם מגיע לך, מגיע לי, מגיע לכולם. למה? ככה.
רוצה להתקדם למומחיות? מעולה, לכי, תקשיבי, תהיי נוכחת, תספגי את המידע, תיצרי קשרים. הם לא נוצרים על בסיס הערכה לידע בלבד. להפך, הקשרים הכי חזקים נוצרים מלב אל לב.

לשים את עצמי במקום שקשה לי, שמכווץ אותי, לנשום, לגדול, לאפשר גדילה. ליצור מקום לקבל. איפה שמכווץ, כלום לא יכול לחדור. הדרך למימוש עצמי, להגשמת משאלות לב, היא דרך משיכת העתיד להווה.



להרשמה לקבלת מסרים בנושא הגשמת משאלות לב לחצי כאן 
לתיעצות ולתיאום פגישה: נטלי 052-4474181