עברתי לאתר חדש! לבולוציה!

18 טיפים

מדיטציה לנשים בהריון


תקופת ההריון יכולה להיות תקופה מלאה בקסם. השינויים ההורמונאליים, התחושות החדשות בגוף, ההתרגשות סביב כל המחשבות והשינויים. ולפעמים, השינויים מביאים איתם אתגרים חדשים כמו: עייפות, דאגה, חששות ועליות וירידות רגשיות.

הריון הוא זמן מצויין לחזור ולהתחבר לגוף, ולעולם הרגש. זמן לחזור ולהקשיב לקצב הטבעי של הדברים.

נעים להכיר, אני נטלי לורן כהן, מומחית לגניקולוגיה רגשית. הקשר המיוחד הזה שבין המחשבות, הרגשות והביטוי שלהם בגוף, הוא המחקר הפרטי שלי. הוא המקום שבו אני עושה את הקסמים שלי.


אני מזמינה אותך ליהנות כבר עכשיו מהמדיטציה שתעזור לך לשמור על תחושה נעימה לאורך ההריון.
המדיטציה הזו תוקשרה במיוחד בשבילך, לשלבים האלה של יצירת חיים חדשים.
אני יודעת שהיא תביא לך הרבה טוב לתקופה המופלאה הזו.

צרי לך סביבה שקטה ונוחה ושימי לב לשמור אותה כבר עכשיו במועדפים, בכדי שתוכלי לגשת אליו בהמשך.



אני מאחלת לך המשך הריון קל ומהנה, לידה טובה וחיי משפחה מופלאים.
באהבה,
נטלי 

~~~

לחצי כאן לרכישת קורס הכנה ללידה אונליין *היחיד* שיכין אותך ללידה טובה באמת