עברתי לאתר חדש! לבולוציה!

18 טיפים

שמירת הריון | מדיטציה לתמיכה בהריון ובעובר לנשים בשמירת הריון

ההריון הראשון שלי נגמר בשבוע 17 בלידה שקטה. בהריון השני לא היתי שקטה עד שעברתי את השבוע הזה. הפחד, המחשבות, חוסר הוודאות, וההקשבה ההיסטרית לכל סימן קטן בגוף הוציאו אותי מאיזון. היתי שמחה להיות אישה הרה בלעדיהם. לפנות מקום בלב להנות מההריון. לחיות את חדוות היצירה המופלאה שגדלה בתוכי.

אם את בבית בשמירת הריון וקוראת את השורות האלה, חשוב לי שתדעי שיש לך איך לעזור לעצמך. את לא חסרת אונים, לא משנה באיזה מצב את כרגע. בין אם את סובלת מצירים מוקדמים, דימום בהריון, שיליית פתח, הפלה מאיימת או כל דבר אחר; אפשר לטפל בצורה עדינה, טבעית ואוהבת ולעזור לך, לגוף שלך, לעובר שלך לשפר את חווית ההריון הזה.

נעים להכיר, אני נטלי לורן כהן, מומחית לגניקולוגיה רגשית. הקשר המיוחד הזה שבין מה שקורה פיזית בגוף שלנו, לבין העולם הרגשי העשיר שלנו, ואפילו לעולם המסתורי של תת המודע והאמונות אשר משרטטות לנו את המציאות. הקשר הזה הוא המחקר הפרטי שלי. הוא המקום שבו אני עושה את הקסמים שלי.

בימים האלה שהדאגה והפחד עוצמתיים, יש מקום לעזור לגוף ולנפש להכנס חזרה למצב רוגע ושלוות נפש.
המדיטציה שהכנתי במיוחד עבורך, תעזור לך, לגופך ולעובר שלך, להחזיר שקט, אהבה וחמלה ליום יום.


ואם מרגיש לך נכון לתמוך בגוף שלך, לעזור להריון הנפלא הזה, זה הזמן להרים טלפון ולקבוע פגישה ראשונה של אבחון וטיפול.
מאחלת לך המשך הריון קל ומהנה, לידה טובה וחיי משפחה מופלאים.
אוהבת,
נטלי

~~~

לרכישת קורס אונליין,
היחיד שיכין אותך ללידה טובה באמת לחצי כאן