עברתי לאתר חדש! לבולוציה!

18 טיפים

השנה תגשימי את משאלת הלב שלך: זוגיות הולמת


חמישי בערב, מוזמנת למסיבה של חברה. ללכת? לא ללכת? ללכת?

לזמן זוגיות ולשבת בבית זה נחמד, אבל זה לא בדיוק הכוונה.

בהגשמת משאלות לב אנחנו מכוונות את ה"אני" שלנו לכיוון רצון הלב. אח"כ אנחנו נפגשות עם המציאות.

המפגש עם המציאות הוא דיאלוג מקסים שמראה לנו כל הזמן שיקופים:
  • האם אני מדויקת בבחירות שלי של מי מוצא חן בעיניי?
  • האם אני מרגישה בנוח עם סוג האנשים שמעניינים אותי?
  • האם אני נזרקת לאיזה דפוס התנהלות ישן בזמן שיחה, ושנייה אחרי שאני אומרת משהו, אני תוהה מי לעזאזל דיבר דרכי עכשיו?

לזמן זוגיות, להגשים משאלת לב של הגשמה משותפת לאורך שנים, זה לכוון את ה"אני" שלי:


  • אני רוצה שיראו את הרצונות שלי: האם אני נאמנה לרצונות שלי בעצמי?
  • אני רוצה מישהו עם לב טוב: האם אני טובה ביחס שלי כלפי עצמי (ביקורת, תזונה, רעלים, ספורט...).
  • אני רוצה מישהו שיאהב אותי ללא תנאי: האם אני אוהבת את עצמי ללא תנאי?

כל מערכת יחסים שאנחנו מנהלות משקפת לנו אספקטים בתוכנו. ככל שנעים לנו יותר עם עצמינו, יהיה לנו נעים במערכות היחסים שלנו. ככל שקשה לנו עם עצמינו, אנחנו נראה מבעד לעיניהם של הפרטנרים שלנו בדיוק את הכאבים האלה.

כולנו ראויים לאהבה, תמיכה, שיתוף שזוגיות מביאה, ואני ממש לא מאמינה בלהתפשר בבחירה לטווח ארוך (או קצר!), אני כן מאמינה בלנקות מעלינו את השאריות הישנות של הקשרים הישנים והמשקעים שהם השאירו בליבנו.

הגשמת משאלות לב, זה קודם כל לקבל ולאהוב את עצמי ללא תנאי, ורק אז לצלול ראש לתוך העולם הגדול ולאסוף חוויות בדרך למטרה.  כשה"אני" שלי מכוון, כל השאר קורה מעצמו. 0% מאמץ 100% הנאה.

למה? ככה!

המאמץ והמאבק מגיעים מחוסר דיוק ברצון, משאריות של אמונות שלנו ושל אנשים אחרים, מפחדים, מלחשב את המסלול הבטוח ביותר.

לשחק את החיים מגיע מתוך דיוק פנימי.

רוצה לדייק את עצמך? להפוך את המסע הזה (ואחרים) לאפס מאמץ?

מוזמנת להצטרף אלינו! בחמישי אנחנו יוצאות לדרך!

ונשמח שתשתפי גם חברות, בטוח שתעשי הרבה טוב למישהי!