עברתי לאתר חדש! לבולוציה!

18 טיפים

השנה תגשימי את משאלת הלב שלך!








אני חושבת מה לכתוב לך על שאת פה, וכל מה שיוצא זה: אההההה! איזה כייף!

אני משערת שיש לך איזו משאלת לב שמדגדגת לך בבטן מחכה שתסכימי לשחרר אותה לחופשי. אני יודעת איך אמונות, דפוסים ופחדים מנהלים לנו את המציאות, ואני יודעת איך לפנות אותם מהדרך כדי לתת לדגדוג הזה להפוך לעונג שבהגשמת משאלות לב.

בסדרת סדנאות אנחנו נעבור 12 שלבים כדי ליצור שינוי אמיתי ומהותי. כל מפגש הוא אמיתי ומהותי בפני עצמו, אך התהליך והקצב של הסדרה, המיקוד לאורך זמן, והתמיכה של הקבוצה, הם שיעשו את ההבדל הגדול בהגשמה משמעותית.

בזמן שאת קוראת הפרטים המלאים, אני לא מצליחה להפסיק לחייך בענק כי אני יודעת איך אתן הולכות לצאת מפה בכל מפגש! זה כל כך מרגש!

הכנה לסדנה


לפני הסדנה הראשונה חשוב לזקק את הנושא עליו את הולכת לעבוד במפגשים. לעיתים יש צורך בדיוק הרצון, או בהגדרות של מה שרוצים להפיק מהמפגשים.

בזמן הזה שלפני הסדנה תתחיל להגיע השראה לקראת הפגישה הראשונה. איכויות, אמונות ודפוסים שמבקשים ריפוי יופיעו בשבוע הזה ואיתם נתחיל את המסע.

נושאי המפגשים:


1.    אהבה כתשתית להגשמת משאלות לב: אהבה כתדר ואהבה עצמית
2.    קבלה עצמית כתשתית להגשמת משאלות לב: לאהוב גם את התכונות ה"שליליות"
3.    הערכה עצמית כתשתית להגשמת משאלות לב: הסך המנצח שלך
4.    גבולות: הגדרת גבולות, הרחבת ההילה, אני עליון
5.    לחבק את הרגש: שיטת האופונופונו ושיטת הערבול
6.    אומנות ההקשבה ללב: רצון הלב, הרצון הנשמתי
7.    אומנות ההקשבה לבטן: אינטואיציה כמצפן
8.    אומנות השימוש בתודעה: תכנות תת המודע ליצירת מציאות
9.    סוד הסנכרון: השילוש הקדוש אינטואיציה-רצון-מחשבות
10.  סוד המגנוט: העצמה רגשית בגוף הפיסי

אפשרות להגיע בנוסף לשתי תרגולים (בתשלום סימלי ללקוחות הקורס)
1. הוקרת תודה: הודיה ככלי מגנוט
2. ניתוק מציר הזמן: לעבוד עם הזמן הקוסמי "עכשיו", יצירת זמן-מרחב

אופי המפגשים:


סבב שיתוף, מיני-הרצאה על נושא המפגש, בדיקת אמונות, מדיטציה לשינוי אמונות, דפוסים ופחדים והטמעת מידע תומך הגשמה, סבב סיכום, חיבוקים

 למה לצפות בתקופת הסדנה:


1.    המון צירופי מקרים מעניינים שיסמנו לך את הדרך
2.    תמיכה, פרגון, עידוד, העצמה, גדילה...
3.    תספיקי להתלבט ותתחילי לפעול להגשמת משאלת הלב שלך
4.    תלמדי לפעול באופן יעיל להגשמה מהירה
5.    האמת?! את תאהבי את עצמך בדיוק כמו שאת ראויה לאהבה!

פרטים נוספים:


משך הקורס: 3 חודשים (6 מפגשים + 2 הקלטות. לא כולל את התירגולים)
משך כל מפגש: כשעתיים
מיקום: ראשל"צ
עלות: 740 שח (אפשרות לתשלומים. לא כולל את התירגולים)
תדירות: 1 לשבועיים
מועד פתיחה קורס ערב: 28/5/15
מועד פתיחת קורס בוקר: 4/6/15
כמות: 5-8 משתתפות בקבוצה
(קטן מספיק לשמר אינטימיות, גדול מספיק לתחזק תדר משמעותי!)

עוד מילה וחצי


האג'נדה האישית שלי היא לעזור ליצור עולם שבו אנשים חיים מתוך אהבה והגשמה עצמית, ולא מתוך עיוותי תפיסה לגבי המציאות כאן. ככל שיהיו יותר אנשים שהולכים אחרי הלב שלהם, רמת האושר בכדור תעלה, וכך גם תדר האהבה. זו משאלת הלב שלי!

אני מזמינה אותך לדייט אוהב עם עצמך! זמן לפינוק, להשקעה בעצמך, לכייף, לריפוי, לתמיכה, להעצמה, להשראה, להתכווננות ולהגשמת משאלת לב!

לפרטים, הרשמה, התיעצות, התקשרי אליי

052-4474-181


מחכה לשמוע ממך, וללוות אותך בדרך שלך להגשמת משאלת לב!

חיבוק ענק!