עברתי לאתר חדש! לבולוציה!

18 טיפים

גניקולוגיה רגשית

הגוף שלנו מדבר איתנו בצורה מאוד מעודנת. כל כך מעודנת, שזה נורא קל להתעלם, ולהמשיך לסדר היום. ככל שאנו מורגלות בלהתעלם, כך הוא לומד לדבר חזק יותר. הסימפטומים הנשיים שלנו הם הדרך של הגוף לדבר איתנו את עולם הרגש שלנו כנשים.

התחלת הסיפור האישי שלי
כשהייתי בגיל ההתבגרות סבלתי מכאבי מחזור איומים. יום בחודש היתי מקופלת במיטה חסרת אונים. הפתרונות שהוצעו לי היו אופטלגין וגלולות כשאגיע לגיל 16. כשהגעתי לגיל, שמחתי מאוד לקחת גלולות ולהשתיק את הכאב הנורא הזה. הכאב הנורא ההוא עבר. במקומו הגיעו מגרנות.

רפואה סינית בסיפור האישי שלי
כשלמדתי רפואה סינית, היה מאוד ברור הקשר הישיר בין כאבי מחזור למגרנות, ואיך הגלולות משחקות שם טריגר משמעותי לפריצתן. לקח לי 20 טיפולי דיקור וחצי שנה של שתיית צמחים סיניים בכדי לעזור לגוף שלי להפסיק לצעוק כאב, בתדירות ובעוצמה כה חזקה.

תטא הילינג בסיפור האישי שלי
כשלמדתי תטא הילינג, סוף סוף הבנתי שמה שהוביל לכאב מלכת-תחילה הוא עולם הרגש. חוסר הרמוניה בין העולם המנטלי לעולם הרגשי שלנו, בא לידי ביטוי בגוף. תת המודע שלנו אוגר אמונות, מסקנות, דפוסי חשיבה, קישורים בין סיטואציות לרגשות ועד המון דברים לא רלוונטים, אשר יוצרים לנו חוסר הרמוניה רגשי.

השילוב הטיפולי שלי

אני מאמינה שהשילוב בין הרגשי, המנטלי, האנרגטי הוא הטיפול האידאלי. איזון הרצון הרגשי והדפוסים המנטאליים משיב להרמוניה.
כאבי מחזור, מגרנות, אנדומטריוזיס, שחלות פוליציסטיות,הפלות חוזרות, בעיות פוריות, בעיות בזמן הריון, לידה מאחרת, ואגיניסמוס, ירידה בחשק מיני, מיומות, גלי חום...כולם הם הדרך של הגוף להביע עצמו. 
הקשבה לגוף היא לעיתים הדבר היחיד שצריך לעשות בכדי לחוות ריפוי. השילוב של טיפול בכל הנ"ל מביא לריפוי מהיר ויעיל.