עברתי לאתר חדש! לבולוציה!

18 טיפים

פריצת דיסק, מכתב הוקרה

נובמבר 2011

נטלי, קוסמת יקרה!
אני לא ממש יודעת מה עשית לי... אבל זה כנראה היה סוג של קסם.
זה התחיל לפני שלושה ימים (או... לפני 38 שנים?...) בצהריים, פתאום הופיע הכאב המוכר שתוקף אותי אחת לכמה חודשים- שוב התקף של פריצת דיסק.
הכאבים הלכו והתעצמו ונראה שהפעם זה הולך להיות חזק מאי-פעם. הכאב הפך להיות בלתי נסבל עד כדי הגבלה בתנועה ונכות ממש.
חוסר האונים המעיק, הכאב הבלתי נסבל ומגבלת התנועה גרמו לי למצב רוח ירוד וחוסר סבלנות שליוו אותי לאורך כל היום.
הבוקר כשהתעוררתי, הכאב הגיע לשיא חדש, וכבר שקלתי לפנות לקופ"ח לקבלת זריקות משככות כאב (מה שבאף התקף בעבר לא היה על הפרק),
רגע לפני כן החלטתי לנסות טיפול בדיקור. היה ברור לי שאַת הכתובת.
התקשרתי, באת.
מעבר לטיפול הפיזי במחטים שהורגשו מיד והביאו תחושת הקלה מרגיעה ונעימה,
השילוב עם התטא הילינג היה מדהים ומושלם.
האבחנה המדויקת שלך, הרגישות, התובנות, הטיפול, המסקנות, הצֵידה לדרך... אין לי מילים לתאר.
מיד אחרי הטיפול הרגשתי הקלה עצומה, הצלחתי סוף סוף להזיז את הגוף (זה משהו שלא הצלחתי לעשות לפני הטיפול), לקום, לשבת, להתכופף. זה כל כך לא מובן מאליו.
בהמשך היום המצב הלך והשתפר, עד שכמעט שכחתי כמה סבלתי בשלושת הימים האחרונים.
 
נטלי יקרה,
אני תמיד שמחה להפנות אלייך לקוחות שלי, בידיעה שאני מעבירה אותן לטיפולך המסור ולידייך הטובות. ואני שמחה עוד יותר- שאני לא שוכחת לפנות אלייך בעצמי בעת הצורך.
תמיד שואלים: "למה בחרת דווקא במקצוע הזה?" ואני אומרת, שבמקרה שלך, ללא ספק- המקצוע הוא שבחר בך ולא להיפך! והוא עשה בחירה מצויינת :)

תודה תודה תודה
באהבה :)
טל