עברתי לאתר חדש! לבולוציה!

18 טיפים

אינטימיות מפוצלת

תבואי נקי, הוא אמר לי. ופתאום זה הכה לי בתודעה. 

במפגש במתוק הזה ביני לבינו, הגעתי לא לבדי, אלא הבאתי איתי גם את כל האקסים, את כל הפגיעויות, שברונות הלב, הפעמים הפחות מוצלחים של מפגשים מיניים, פלוס כמה זוועות בגדר אסון טבע.

המפגש הזה אמור להיות הלב שלי והלב שלו.
הנשמה שלי שחוגגת את הקסם של הגוף, אל מול הנשמה שלו שחוגגת את הקסם של הגוף.
ופתאום נהיה לנו צפוף.

אפשר לבוא נקי?!
בלי הסיפורים שבראש?
בלי הזיכרונות שבלב?
בלי התגובות המגוננות בתוך הגוף?

ברור שכן. נראה שמצאתי לי משחק חדש לימים הקרובים. 
לפרק כאב ישן, לרפא בתוכי כאב, לבחור מחדש התנהלות, ולחזור למשחק אחרת.

ראש > רגש > גוף

בראש
המיינד שלנו כולל את הציפיות המודעות שלנו מהמציאות, ואת הפחדים, למידה וניסיון שלנו מהחיים. התפקיד שלנו, זה להעביר מתת המודע למודע. לאתר את הסיטואציות שהובילו להתנהלות הנוכחית. הסיפורים שיושבים בתת-המודע ומנסים להגן עליי מפני "שקר כלשהו". להבין בראש, שמה שיש כאן ועכשיו זה רק מה שיש כאן ועכשיו, מפגש של שני אנשים, של שתי לבבות, של שתי נשמות. 
אז, מה אני רוצה ברגע הזה?
ברגש
הרגשות שלנו הן ראי שנותן לנו סימן לגבי ההרמוניה או דיסהרמוניה בין הציפיות שלנו למציאות.
איזה רגשות קופצים לי? מה הרגשתי בתוך הסיפור הישן? מה הייתי ראויה להרגיש במקום? איך הייתי רוצה להרגיש במפגש הבא שלנו? איך אני ממלאה את הלב שלי בזה ולוקחת אחריות על הנוכחות של הדבר הזה?

בגוף
הגוף שלנו נסגר אל מול איום כדי להתגונן, ונפתח ברכות אל מול אהבה.
איך אני יכולה לעזור לגוף שלי לא להיסגר? 
איך הגוף שלי מגיב לסיפורים השונים? איך הייתי רוצה שהגוף שלי יגיב? איך אני יכולה לעזור לגוף שלי להגיב כמו שהייתי רוצה מבלי מניפולציה שמנתקת אותו מהרגש?

בשורה התחתונה, החלוקה הזו היא סמנטית. אנחנו ישות אחת שלמה ומורכבת, ואלה רק שלוש חלקים מתוך המון חלקים שמרכיבים אותנו. כשאנחנו בתהליך ריפוי, אנחנו חייבים להתייחס לכל אחד מהחלקים, לתת לו מקום לפי הצורך שלו.

אז מה הצעד הבא?

ריפוי > התעלות > מפגש עם המציאות

ריפוי
לסיטואציה, לסיפור, ללב, לגוף. הצפה של חמלה, בליחה, אהבה. האו'פונופונו הוא כלי מטורף להמסה של סיטואציות וסיפורים.

התעלות
לחזור להיות האלוהות שאנחנו, שבאה לחגוג כאן בגוף האנושי את שלל החוויות שמערכת החושים שלנו מתענגת לספוג.
איחוד החלקים חזרה לשלם. להיות האני השלם, האלוהי, שלוקח בעלות על כל החלקים הסוררים ;)

מפגש עם המציאות
לקחת את הקונספט ולהביא אותו לארצי. Walk the talk. מפוטנציאל למציאות.
איך מרגיש להיות נוכחת ברגע הזה במציאות, בלי הסיפורים, בלי המלחמה של הפחדים, בלי ההיסטוריה. מי אני בוחרת להיות כדי לחיות ככה?

לבוא נקי.

לב אל לב, 
גוף אל גוף, 
נשמה אל נשמה, 
אלוהות אל אלוהות.

וכך קורה!

~~~~
#לבולוציה!
התעלות רב מימדית לדרך הלב

במימד הרגשי, אנחנו לומדים לקבל את שלל הרגשות האנושיים, להסכים לחוות אותם, להבין שהם תוצר של תפיסת המציאות הייחודית של כל אחד מאיתנו. ושאפשר לעבור אבולוציה לתדר גבוה של אהבה וחמלה כברירת המחדל הרגשית.

במימד של המיינד, אנחנו לומדים לשחרר את המוח מהסיפורים ולהעביר אותו לפונקציות-העל שלו, למען יצירת מציאות הולמת את רצון הלב.

במימד של הגוף, אנחנו לומדים לרפא כאבים ומחלות, דרך הקשבה וכבוד לגוף. ומביאים אותו למצב של נעורים והתחדשות, מתוקף נוכחות ותודעת אלוהות בגוף אנושי.

וכך קורה!
💗
נט