עברתי לאתר חדש! לבולוציה!

18 טיפים

ניוזלטר אפריל 18 | מפוטנציאל למציאות

בסופ"ש הזה העברתי פיילוט לסדנה החדשה שלי אל מול כמה מהאנשים שאני אוהבת. 
ביומיים האלה גיליתי כמה ידע אגרתי בשנים האלה, כמה דברים חקרתי עד שקיבלתי תמונה אחת גדולה ונפלאה.

אני לא אוהבת חוקים, אני לא אוהבת שמגבילים אותי. אני יודעת שיכולתי לקבל את כל התשובות האלה דרך היהדות, אושו, קבלה, ימימה או סיינטולוגיה. יש המון "תורות" מגובשות שנותנות מענה רחב לשאלות הקיומיות. 
אבל אני לא אוהבת שמגבילים אותי.

אני אוהבת ללקט מידע. אני אוהבת לבטל אותו רק כדי להוכיח לעצמי אם הוא נכון או לא. אני אוהבת לשלב גישות, למצוא את הסתירות ולפצח בתוכי מענה.
אני אוהבת לצלול לתוך עולמות שונים ולייצר בתוכי סינטזה.

לבולוציה הייתה קונספט. 
לפחות שלוש פעמים אמרתי בחודשים האלה ליועצת העסקית שלי: איך אני יכולה לבנות מיתוג שלם על קונספט שעוד לא פגש את המציאות?
אבל היא ידעה, טוב בדיוק כמוני, שהדבר הזה הוא אני. שזה מה שאני עושה כמעט מהיום שנולדתי.

להנגיש את זה? קל. 
זה מה שאני עושה בקליניקה. זה מה שאני עושה ללא הרף כי אלה הדברים שמציתים לי את הנפש בתשוקה.

סוף השבוע הזה, הפיילוט הזה היה בשבילי. 
לראות את עצמי אורגת יצירת מופת של כל העולמות שאני חוקרת כבר שנים. אומנות של יצירת תמונה שלמה ממגוון החלקים האנושיים שלנו: גוף, רגש, מיינד, אנרגיה, ורוח.

לבולוציה היא כבר לא קונספט. 
לבולוציה היא סינתזה של כל החלקים האנושיים שלנו.
לבולוציה היא אבולוציה בכל אחד מהם, עד שאפשר להפגיש אותם ברמה הבאה שלהם.
לבולוציה היא הזדמנות לחיות כאן ועכשיו, גן עדן עלי אדמות, אלוהות בגוף אנושי, חגיגה שנועדנו לחיות, רצון נשמתי בגוף אנושי. 
אבולוציה בדרך הלב.

סוף השבוע הזה לחש לי באוזן: מזל טוב, הגעת הביתה. 
אל הלב של הלב שלך. 
כבר שנתיים שאת מדברת על הגשמת משאלות לב. 
הנה זה קורה!

💗
נטלי

#לבולוציה!
♥ולוציה