עברתי לאתר חדש! לבולוציה!

18 טיפים

אל תתמלאי ברגש. תחגגי את הרגשות שלך!

מטופלות שלי תמיד מופתעות מהקשר שאני מציגה להן בין הרגש לגוף. בכנות, אני מופתעת בכל פעם מחדש ביחד איתן, כשאנחנו חוקרות ומגלות מה הייתה הסיטואציה הקטנטונת שהובילה לתקיעות הגדולה. זה לפעמים כל כך חסר פרופורציה, שזה עצוב.
משהו שמישהו אמר, כוונה שהתפרשה לא נכון, עלבון, פחד, כעס.

לכל אחת מאיתנו יש תפיסת מציאות ייחודית. אין אף אדם נוסף בעולם שמבין את הדברים בדיוק כמונו. יש קרוב יותר ורחוק יותר, אבל זה ייחודי כמו טביעת אצבע.

ככל שתפיסת המציאות שלנו צרה יותר בתחום מסויים, נשמע את עצמינו אומרים משפטים כמו: "אין מה לעשות, ככה זה, זה מה יש", וכשנפגוש את המציאות במקום בו אנו חסרות אונים כי "אין מה לעשות, ככה זה, זה מה יש", נחווה רגש בלתי נעים אל מול המציאות העגמומית. באותו הזמן, מישהו אחר, שמאמין "שיש מה לעשות, שיש אפשרויות, שיש בחירה", יחווה את אותה הסיטואציה עם רגש נעים יותר.

אם השאיפה שלנו (זו השאיפה שלי בכל מקרה...) ליהנות מהחיים, לחגוג אותם, לחוות אותם באופן מהנה (ולא בסבל, תסכול, וקושי), יש לנו אחריות אישית להרחיב את תפיסת המציאות שלנו בכל אספקט.


יש לנו המון רצונות, משאלות לב, צרכים.
אנחנו רוצות זוגיות, משפחה, קריירה, נוחות, פינוקים, טיולים, אוכל טוב, גוף יפה, נעורים...
אנחנו רוצות הכול בו זמנית, והכי טוב שיש.
וזה מעולה!
אנחנו כל החיים נרצה דברים.
וכל החיים נרגיש דברים.
וכל החיים נחווה חוויות מכל הסוגים.

ככל שנרחיב את תפיסת המציאות, הרגשות שנחווה יהיו נעימים יותר, והגוף שלנו יישאר צעיר יותר.


  • מה הם החיים האלה
  • מה נועדתי לעשות כאן
  • מה משמעות החוויות שאני חווה
  • איך אני יכולה לשפר את החיים שלי

כמהה לזוגיות? תתאהבי בעצמך, תמצאי את כל מה שאת רוצה מהזוגיות בתוך עצמך (תשוקה, תמיכה, ביחד), תחגגי את עצמך, תפנקי את עצמך, תקריני החוצה את מה שאת רוצה, כי את מלאה בזה (ולא חסרה את זה).
 
מנסה להרות? תתאהבי בגוף שלך, בנשיות, במחזוריות, בהורמונים, בעיבור, בלידה.

רוצה ללדת בעונג? תתאהבי בבייבי שלך, בתעלת הלידה, באורגזמות, באגן, בסקסיות של הגוף שלך, בנשיות.

אולי זה יתחיל ב Fake it until you make it, אבל לא לאורך זמן. זה רק תמיכה בשינוי תפיסת המציאות שלך. כשתסכימי להתמסר ל"איך זה מרגיש להיות..." או-אז את במקום הנכון.

הרגשות שלנו הם חוויה ייחודית אנושית. זה ה-קסם של להיות אנושי.
זה ההבדל בין לדמיין משהו לבין להטמיע את הרגש בתודעה, בגוף, בהוויה.
זו יצירת מציאות.

💗
#נשים_יולדות_מציאות
#הגשמת_משאלות_לב

לפגישה אישית צרו עימי קשר 052-4474-181