עברתי לאתר חדש! לבולוציה!

18 טיפים

אין טוקבקים רעים, יש מטקבקות שרע להן (טוקבק = Talk Back, התגובות של אנשים בד"כ מתחת לכתבה ברשת האונליין)

בהמשך לפרסום שהעלתי בפייסבוק בנושא "לידות אורגזמיות" קיבלתי כמה תגובות נאצה שאי אפשר להתעלם מהכאב שהוביל לכתיבה שלהם. אם יש משהו שמלווה אותי מסופר-נני זה המשפט: "אין ילדים רעים, יש ילדים שרע להם". וכך אני גם מתייחסת לכאב הזה שהוביל לתגובות כל-כך מרושעות:
~~~
 
לאישה שכתבה: " נראה אותה שחותכים אותה ומוציאים את התינוקת עם ואקום איזה אורגזמה היא תקבל"
דבר ראשון, כואב לי שזו הלידה שחווית. אני יודעת כמה זמן כאב כזה נשאר איתנו, בגוף וברגש.
דבר שני, בדיוק בגלל זה נוצר הקורס הזה. כדי לעזור לנשים להתמודד עם הפחדים שלהן לפני הלידה, כדי שלא תהיה לידה כזו מזוויעה!


לאישה שכתבה: "אני פשוט לא מבינה איך נשים מזוכיסטיות! ועוד משלמות על זה כסף !חחחח"
נשים הן מדהימות! זה שיש אפידורל זה נפלא, אבל אחד הדברים שאני מדברת עליהם בסדנה היא שרובינו מבקשות אפידורל מתוך הפחד מהכאב (שהוא לגמרי לגיטימי), ולא לאחר שהתמודדנו מול הפחד וזכינו לחופש לבחור.
לגבי הכסף...נראה לי שיש הרבה דברים פחות חשובים להוציא עליהם כסף, מאשר ידע וכלים שמובילים ללידה טובה. 

לאישה שכתבה: " מאיפה השטויות האלו והחרטות האלו? יאלה חאלס לסבן אנשים"
העולם שטוח רק עד שמגלים שהוא עגול. אני יודעת שאני מביאה מידע שהוא בלתי נתפס. התמודדות רגשית אחת היא סקרנות, התמודדות רגשית אחרת היא התנגדות. מקבלת באהבה את ההתנגדות שלך. ומזמינה אותך באהבה להיכנס לסדנה, ולהקשיב לתכנים. לא המצאתי פה שום דבר, אני לוקחת את הידע והניסיון המקצועי שלי, ומנגישה אותו לנשים. אין אף שלב לאורך הדרך שאני מגזימה או מבטיחה משהו לא אפשרי.

לכל הנשים שכתבו דברי נאצה, תודה שהבעתן את הכאב שלכן אצלי, אתן מציגות במילים שלכן את הכאב הענק שיש בעולם הלידה, ואת עד כמה חשוב הדבר הזה שאני עושה עכשיו.
~~~

אם את:
  • לפני הריון
  • בטיפולי פוריות
  • בתחילת הריון
  • לקראת לידה
אם את:
מבינה שאת רוצה ללדת אחרת

את מוזמנת באהבה גדולה ללחוץ כאן ולהצטרף אלינו