עברתי לאתר חדש! לבולוציה!

18 טיפים

הוקרת תודה בצורת ריבית פלוס פריים

כסף הוא נושא שחשבתי שלעולם לא אכתוב עליו, בעיקר כי החובות והחסר שבו חייתי רוב שנות בגרותי, עוררו בי בושה. אולי כי לימדו אותי שחשוב להסתיר או שלא מדברים על כסף, או שצריך לשחק אותה שהכל בסדר גם כשלא.

הבעיה שבושה והסתרה (כשכל שאר האספקטים בחיים שלי גלויים וחשופים), ממשיכים את המידור של החלק הזה בתוכי, ומקטלגים אותו כ"לא בסדר".

מה שמתוייק בתת המודע שלנו כ"לא בסדר", נמצא אי שם ברקע ומממגנט אליו עוד מעצמו: עוד "לא בסדר".

אם נתייחס למצב בו נמצאים בהישרדות כלכלית: המיקוד האין סופי בקושי, בחוסר, בקושי, ברצון הלא ממומש, כל אלה מגדילים עוד יותר את החסר. מהסיבה הפשוטה ששם נמצא המיקוד התודעתי ומזה נוצר עוד. (חוק במשיכה הוא אחד מחוקי היקום, הוא עובד מאוד משמעותית עם תת המודע שלנו).

כמו שחברה מופלאה שלי אמרה: בכל פעם שמגיעים לתחתית הכי נמוכה, כשהתחושה היא שמכאן אי אפשר לרדת יותר, זו השניה שבה נוצרת תחתית חדשה ועמוקה יותר. תמיד יש עוד לאן לגדול. גם בכיוון של האין.

אני לא מאמינה בלזייף את זה עד שזה עובד. אני מאמינה בלהתמקד במה שכן יש ועובד.

מלחמה לעולם לא פותרת שנאה. היא לעולם לא תיצור שלום אמיתי. תרופת הפלא היחידה היא רק אהבה וחמלה. שנאה מביאה עוד שנאה. אהבה מביאה עוד אהבה.

אתם יכולים לדמיין איך זה מרגיש לאהוב את החלקים שבכם ששבורים? נכשלים? מובסים? את החלקים בכם שהביאו למצב הזה?
אתם יכולים לדמיין איך זה מרגיש לאהוב לגמרי ולחמול לגמרי על החלקים שבכם שעברו דרך קשה וכואבת?

רק בפרספקטיבה אחרת ניתן להבין את הדרך והשיעורים שלה.

אני מלמדת את המטופלות שלי לאהוב את הטראומות שלהן. אני מבקשת עבורן פרספקטיבה בכדי שתצלחנה לחמול ולרכך את הרגש. ואין דבר שאני מלמדת אותן מבלי ליישם אותו קודם בעצמי.

אז, איך אוהבים חובות? מחפשים מכל כיוון אפשרי עד שמוצאים. החובות שלי נוצרו מתוך עסק שהפך את עולמי. עמלתי שנתיים על הסטארט-אפ, והוא לא צלח.

אני יכולה לכאוב פה פעמיים: את העסק שלא צלח, ואת הזיכרון הכואב לכך בצורת חובות כספיים. אבל זה רק יגרום לי עוד ועוד סבל. מה גם שזה מונע משפע חדש להגיע. להמשיך להתלונן, לרטון, להתמרמר, משאיר אצלי חסר ומגדיל לי את הסבל.

מיקוד בכישלון יביא עוד כישלון. מיקוד בחובות יביא עוד חובות.

האפשרות האחרת, היא לבחור לראות את כל הדברים המדהימים שלמדתי מהעסק ההוא. גדלתי שם בתודעה העסקית שלי כמו שאף בית ספר לא יכול היה להצמיח אותי. אני יודעת תיאורטית ומעשית המון דברים שעסקים בסדר גודל שלי רחוקים מלדעת. נולדה לי ראיה עסקית רחבה, אומץ שמעולם לא היה לי, בטחון ביכולות שלי, הבנה והוקרה ליכולות שלי ועוד.

איך אפשר שלא לאהוב ולהוקיר תודה לניסיון חיים? לגדילה רגשית, רוחנית ותודעתית? האם היה שם כישלון או הצלחה לפי המדד הזה?

איך אוהבים חובות? מוצאים פרספקטיבה.
איך מוקירים תודה על טראומה? מוצאים פרספקטיבה. גדלים משם.

אני חושבת כמה ברת מזל אני שהבנק נותן בי אמון להלוות לי כסף ללא כל ערובות. אני ראויה לאמון.
אני חושבת כמה ברת מזל אני שהם מאפשרים לי להחזיר את ההלוואה שלי בתשלומים, כדי לא לקרוס תחת החוב. אני מוקירה תודה על התשלומים.

זו הפעם הראשונה בחיי שהתמקחתי על ריבית, והצלחתי. הריבית היא הוקרת התודה שלי. ההנחה בריבית, היא הוקרת תודה בפני עצמה. אני שמחה לשלם את הריבית. זה העסק שלהם, והרווחים שלהם. העסק שלהם משגשג והוא מלמד אותי כמה נפלא זה כשעסק משגשג.

כמו שאני משלמת להם על השירות שלהם בשמחה, כך משלמות לי המטופלות שלי בשמחה. כמו שאני מוקירה להם תודה, ככה המטופלות שלי מוקירות לי תודה. יש להם משהו שעזר לי, לי יש משהו שעוזר למטופלות שלי.

אני בוחרת לאהוב את החובות שלי, לאהוב את הכישלונות שלי, לאהוב את הבורות שהגעתי אליהם בכל פעם מחדש. אני  בוחרת לוותר על המאבק, על הכעסים, על האשמות החוצה ופנימה. אני מתאמנת על לאהוב, לחמול, להתמסר.

ואני חייבת לשתף: זה עובד!

הדרכים החדשות שנפתחו בפניי, ושפתחתי עבור עצמי, מביאים התרגשות חדשה, אומץ חדש, הזדמנויות חדשות, והרבה טוב לכולם.

אני עוברת דרך הכאבים והטראומות של עצמי, באותה רכות שאני מעבירה את המטופלות שלי. אהבה וחמלה הם דרך מופלאה לשחק את החיים האלה.

העסק שלי תפס תפנית, ובפעם הראשונה מאז שאני בעלת עסק, הוא מרגיש מדוייק בכל האספקטים שלו. אני מתאהבת ביציריה שלי מחדש.

ככל שאני מרגישה יותר כמו אמנית, כמו יוצרת, כמו מביאה בשורה חדשה לעולם, ככה כייף לי יותר. וככל שכייף לי יותר, יש לי יותר טוב להציע לעולם.

זה נכון לגבי כסף, בדיוק באותה המידה שזה נכון לגבי פוריות, או לגבי כל שאיפה אחרת שלנו בחיים. הנאה ממגנטת. שמחה ממגנטת. אושר ממגנט. טוב לב ממגנט. אהבה ממגנטת. התלהבות ממגנטת.

רוצים גם להתאהב במקור הפרנסה שלכם? לאפשר שפע בחייכם? להתגבר על הטראומות שלכם?
מוזמנים לטיפול שיגרום לכם להתאהב בדרך, ולחגוג את התוצאות!

נטלי: 052-4474-181