עברתי לאתר חדש! לבולוציה!

18 טיפים

ריפוי לב שבור ואובססיה ישנה. הדרך לזוגיות חדשה

אני שמה לב שמיניות ומגנוט עובדים באופן מאוד קרוב.
מבין האנשים המינים יותר שפגשתי, גם המגנוט שלהם היה עוצמתי.
הרבה מעבר לרצון החופשי של הפרטנר הזוגי שלהם.

אני תוהה כמה כוח יש שם, מהסוג ההרסני, המכאיב.

כמה מאיתנו באמת יודעות לייצר הפרדה אנרגטית? או לשמור על המרחב האישי מפני פלישה אנרגטית? מעט מאוד.
כמה נשים בכלל מודעות למשמעות של פלישה אנרגטית?


ביני לבין עצמי, עם רגישות הקליטה שלי, עדיין מצאתי שהיו מקרים בהם היה שם משהו שהיה חזק ממני.

נכחתי והתבוננתי ברצון שלי, ברגש שלי, במיניות שלי, אל מול אותו גורם אגרסיבי אנרגטית. המחשבות שלי, שמגיבות לתגובה הרגשית החזקה, היו בגדר אובססיה. הרצון הגבוה שלי, שכולל את כלל האינטרסים שלי והרצונות שלי, היה כמו חסום. לא רלוונטי. אפילו שהפרדתי אנרגטית, ואפילו שהצד השני לא ניסה לתחזק את הפלישה הזו, עדיין זה לקח הרבה יותר זמן ועבודה משציפיתי.

אני תוהה כמה נשים נפגעות גברים כאלה מסתובבות שם, לא מבינות מה היה שם.

אני תוהה עד כמה גברים רגישים באותה המידה לנשים כאלה. ועד כמה הרגישות הזו מושפעת בעוצמתה גם מההבדל שבין להיות הצד החודר לצד הנחדר.

עד לאחרונה טיפלתי בעיקר בשיברונות לב ישנים, לאחרונה הגיע ז'אנר חדש של לבבות באובססיה ישנה. אנרגיה אחרת לגמרי. הראשון הוא כמו ספל עם המון סדקים (במקרה הקל) או שבור לחלוטין (במקרה החמור יותר), לעומת סיר עם פתיתים שרופים דבוקים. בשני המקרים אפשר לשחזר למקור.

בחוויה שלי השני דורש קצת יותר סבלנות עד שחוזרים ללב שלם, פתוח ונותן אמון.

ריפוי ללב הכרחי בשביל לאפשר לקשר חדש להתחיל נקי ובריא. כששתי לבבות נקיים ממשקעי וכאבי העבר נפגשים, הם מאפשרים אמון וחיבור. בלי חשדנות. בלי פחד להפגע. אלא עם הרבה פתיחות והנאה מהביחד. הביחד הזה שהוא כלכך כמהה לו.

לקביעת טיפול תטא הילינג לריפוי שברון לב או לב אובססיבי: 052-4474-181
***