עברתי לאתר חדש! לבולוציה!

18 טיפים

~ יעוד ~


חשבתי שאני ביעוד שלי. שנים חשבתי. אבל ההרגשה הייתה אחרת. זה היה לי כל-כך מוזר שהלב אומר אחרת כשאני ב-ט-ו-ח-ה שבחרתי נכון, אז עשיתי את הדבר היחיד שידעתי אז לעשות. להזיז את התחושה הצידה.

הפכתי עולמות לגרום לזה להצליח.
אבל בעיקר עייפתי את עצמי, הרגשתי נכשלת, התאמצתי המון, וזה היה מתסכל. במיוחד בגלל שהיתי ב-ט-ו-ח-ה שאני ביעוד שלי.

כשהסכמתי להסתכל אחורה על הדרך שעשיתי מצאתי שהבחירות שלי הגיעו מהראש, מקול ההיגיון, כשהלב שלי ביקש משהו אחר, מקביל. אני יכולה רק לדמיין איך החיים שלי היו נראים אם בכל אחד מהצמתים ההם הייתי קשובה קצת יותר ללב וקצת פחות לראש האנליטי הנפלא שלי.

אבל אני לא צריכה לדמיין. כי בנקודה מסוימת בזמן עברתי להקשבה ללב, ואני עדה לכל השינויים שהגיעו בעקבות זאת.

העייפות, הכישלון, המאמץ, התסכול כבר לא שם.
במקומם הופיעו מוטיבציה, הצלחות, פשטות, שמחה.
לא כי הלכתי אחרי איזה מתודה חיצונית.
פשוט כי הלכתי אל תוך מתודה פנימית.

אני לא מתחברת למילה יעוד. יש במילה הזו משהו מצמצם אפשרויות.
אני כן מתחברת לדרך הלב. יש בזה משהו נכון, מדוייק, מאפשר, רחב ומאפשר.

💗

אם את גם רוצה להתחבר לדרך הלב, אני מזמינה אותך להגיד לעצמך "אני".
מחר בבוקר אני שולחת חיבור אנרגטי למי שצייצה.
ואם את רוצה ללכת אחרי היעוד, או עם דרך הלב, אני מזמינה אותך להיכנס ללינק ללמוד מה הדבר שאת חייבת שיהיה לך בדרך להגשמה>>> השנה תגשימי את משאלת הלב שלך!