עברתי לאתר חדש! לבולוציה!

18 טיפים

המיניות החדשה


בגיל 19 היתה הפעם הראשונה שלי לאהוב פיסית. היו המון הזדמנויות לפני, אבל היה חשוב לי לחכות למישהו שאני יאהב ממעמקי ליבי. וכך היה.
וכמה מושלם שהיה בגיל 19, ככה מזעזעים היו רוב החיבורים אח"כ. הרוב, לא הכול.

בכל תחילה של קשר חדש, ניסיתי להסביר את המשמעות של החיבור ללב, של הכבוד. לא אותו הכבוד של אגו, אלא כבוד אחר לגמרי, כזה שמתקרב ליראת כבוד. מתוך המקום של חיבור מקודש.

היו את מי שהתווכחו איתי על כמה שסקס זה פיסי, ושהקשר שלו לאהבה מיותר לגמרי ומצמצם אפשרויות.
היו את מי שהנהנו בסקרנות והלב שלהם היה שבור מכדי לייצר את העומק.
היו הבודדים שהצליחו לפתוח את הלב ולהתמסר לביחד.

מה יש שם בחיבור של הלב, ביראת כבוד, בקדושה המינית?

  • יש שם הפעלה של כל הצ'אקרות, בעיקר הלב.
  • יש שם תנועה מופלאה של הקונדליני במעלה עמוד השדרה עד המוח.
  • יש שם העצמה אנרגטית מטורפת.
  • יש שם אנרגיית ריפוי, אחת החזקות שקיימות מעצם היותה גופנית.
  • יש שם מרחב ליצירת ניסים.
  • יש שם חיבור שהוא התמזגות טוטאלית בו בזמן עם עצמיות מאוד נוכחת וחזקה.

התשתיות למיניות מקודשת תמיד יהיה אותם התשתיות שאני תמיד מדברת עליהם: אהבה עצמית, קבלה והערכה עצמית, גבולות. כששני בני הזוג מרגישים בכל תא בגופם ראויים להיות נאהבים, ואינם סובלים מהיעדר נוכחות בתוך עצמם, אפשר להתמסר.

אהבה עצמית היא הכרה בחלק האלוהי שאנו.
כשהתשתית של אהבה עצמית נוכחת, יש מקום לנתינה ולקבלה מאוזנים. ללא ריצוי, ללא אגרסיביות, ללא ויתור, ללא עיגול פינות רגשיות.

לעיגול פינות רגשיות יש מחירים כבדים בגוף, בעיקר אצל נשים. אני רואה את זה בקליניקה כל הזמן בצורת: כאבי מחזור, אנדומטריוזיס, מיומות, יובש, הפרשות, דלקות, סרטן, ליבידו נמוך, גלי חום, בעיות פוריות.

כל מי שלא מצליחה להגיע לאורגאזמה - זה לא סתם!
כל מי שמוצאת שהלב שלה מנהל דיאלוג עם המיניות - זה לא סתם!
כל מי שיוצרת בגופה חוצץ למיניות (מחלה) - זה לא סתם!

כל אלה הם ביטויים למיניות הישנה, זו שמנותקת רגשית, מבוססת על אשמה, בושה, כוחניות, היררכיה (פטריאכליות), שייכות, לקיחה.

אפשר ליהנות מהמיניות הישנה. ואפשר ליהנות כל כך הרבה יותר!

חיבור מיני יכול להיות גופני בלבד.
חיבור מיני יכול להיות גופני ורגשי.
חיבור מיני יכול להיות גוף-רגש-רוח-תודעה, התמזגות.

בשביל להגיע לאנרגיה המרפאת של ההתמזגות, צריך שני בני זוג שמכוונים לשם. מכוונים לעצמם ולבן זוגם באותו הזמן. משם ההתמסרות לתחושות ותנועה האנרגטית יכולה ליצור את האורגזמה האלוהית. ולא, לא הגזמתי בהגדרה. יש הבדל מהותי בין אורגזמה מינית, לאורגזמה של מיניות מקודשת.

האנרגיה המרפאת של המיניות המקודשת מביאה לריפוי פיסי של הגוף, לריפוי רגשי של כאבים ישנים, וזה לגמרי מעיין הנעורים!

***
שבת האחרונה היה יום מאוד מרגש עבורי. קיבלתי תוקף ואישור למשהו שהרגשתי המון שנים, ותמיד נשארתי איתו דיי לבד.
בשבת האחרונה עברתי את קורס המדריכים לחניכה למיניות מקודשת, אוהבת ושמחה.

אני מצרפת את הכלי הטיפולי המופלא הזה לתבניות הטיפוליות שלי במסגרת זימון זוגיות, וטיפולי פוריות.

ואני פותחת לכן נשים יקרות, להקשיב ללב שלכן, להקשיב לגוף שלכן, ולהיות לגמרי כנות עם עצמכן. אם מרגיש לכן שאתן זקוקות לריפוי באספקט הזה של חייכן, הדלתות שלי פתוחות, והלב שלי פתוח עבורכן.

מוזמנות לקרוא על חניכה פראנית / חניכה לשפע בכדי להבין את אופי הטיפול. גם אלמנטים משם משולבים בחניכה למיניות החדשה.