עברתי לאתר חדש! לבולוציה!

18 טיפים

כמה טיפולים צריך?


היא שואלת אותי: "מה, עוד פעם ללכת לטיפול? כמה כסף כבר אפשר להוציא על זה?! נמאס לי!"
עניתי לה: "אני מבינה אותך. גם לי נמאס מהנושא שאני חופרת בו כבר כמעט עשור. אבל לא יהיה לי שקט עד שאסיים איתו. וגם לך לא. זו הלמידה הגדולה. זה שיעור משנה חיים. זה ה-דבר שבוער בקרבך, ויש לזה מיליון סיבות טובות, גם אם לא נבין אפילו סיבה אחת."

עוד טיפול, ועוד שיטה, ועוד הבטחה, ועוד מטפלת.

האתגרים הגדולים הם מורכבים, והם כאלה בכדי שנחקור ונטפל בהם עד תום.
אני מאמינה שזה שיעורי חיים, כאלה שהם חלק מהמתנה שיש לנו להביא לעולם.

ככל שאנחנו נכשלים בזה יותר פעמים, העושר שלנו רב יותר.
ללא ספק, זה מעצבן, וזה שובר את הנפש, אבל תחשבו על סיפורי המוטיבציה הכי גדולים שיש. הם באים עם תשוקה בלתי נדלית, ורצף מרשים של כישלונות. 

אז מה, כולם ככה? אין כאלה שמצליח להם מההתחלה? 
בטוח שיש! האתגר שלהם במקום אחר. הגאונות שלהם מתפתחת במקום אחר. באספקט אחר של החיים.


אנחנו הרי אף פעם לא יודעים מה באמת קורה אצל מישהו אחר, לא משנה כמה הוא קרוב אלינו. תראו את פייסבוק איך כולנו בטוחים שהשקר הזה אמיתי, שכולם חוגגים כל היום במסעדות, עם חברים, בחו"ל, מתחתנים, בהריון, עם ילדים, מאושרים.

הלוואי והיה פה כזה קל.

אבל האתגרים הם הגדילה שלנו, האבולוציה. הוא מה שעושה אותנו אנושיים, מעניינים, מפותחים.

בתקופות הקשות כשאני נשברתי שוב ושוב, הייתי חושבת כמה ignorance is bliss. והיום, הרבה אחריהם, אני יודעת שלא הייתי מוותרת על אף אחד מהשברים שעברתי בעשור האחרון. חוזק, רכות, הבנה, סבלנות, שלמות פנימית הם רק קמצוץ מהמתנות שזכיתי בהם בדרך הזו.

האבולוציה האישית שלי הכריחה אותי ללכת בדרך הלב, ולא להתפשר על אף רצון.
מעולם לא הייתי בקורס או בטיפול כי היה לי עודף כסף להוציא. תמיד הלכתי כי הרגשתי שאני חייבת את זה לעצמי. שאם אני רוצה לפתור את ה"לופ" הזה שמפריע לי בחיים, משהו צריך לצאת כדי שמשהו אחר יכנס.

אז כן, עוד טיפול ועוד שיטה ועוד צעד. האבולוציה האנושית שלנו תלויה בזה. טיפולים, סדנאות, קורסים, למידה. כל מה שיעביר אותנו מגולם לפרפר.

אנחנו בחרנו לחיות בתקופה של אבולוציה אנרגטית בכדור הארץ. אין לנו את הפריווילגיה של להישאר רדומים. הגולם מתבקע. והנושאים האישיים שמטריפים אותנו הם הזרז להגשמה אישית.

ברוכים הבאים לעולם מגניב יותר!

💓
נטלי

#אבולוציה_אישית
#הגשמת_משאלות_לב