עברתי לאתר חדש! לבולוציה!

18 טיפים

אבולוציה לדרך הלב

ככל שאנחנו צועדים בדרך, אנחנו נהיים משוכללים יותר, מוצלחים יותר, קל לנו יותר.

כולנו נולדים עם כשרון גולמי, וככל שנבחר לצעוד בדרך הזו, ככה נשייף את אותו היהלום המהמם שהוא "אני".

הבעיה מתחילה ונגמרת באותם החלקים שזקוקים לאישור מבחוץ ויוצרים דיאלוג הפנימי אכזרי ובלתי נדלה. אותו הדיאלוג שמסרב להכיר בגדולה המולדת שלנו.

לפעמים הדיאלוג כל כך אכזרי שהוא מסרב להכיר בכשרון הגולמי, ובטח שלא מרשה לנו ללכת בנתיבי הלב, שהם הדרך שבה הנשמה רוצה ללכת, שלשמה הגיעה לכאן, לחוות חיים.

הצורך באישור מבחוץ, זה כמו לנסות למלא בור ללא תחתית. זה לא הולך לקרות, וזה הולך להיות סיזיפי ומעייף לאורך כל הדרך והניסיונות.

עכשיו תראו כמה פשטות ויופי גלומים במציאות שלנו, כשאנחנו מסכימים לעבור אבולוציה עצמית ולבחור ללכת בדרכי הלב ולמלא את הבור מבפנים החוצה: 

זה מתחיל בהכרה במי שאני, הבנה שאני ראויה לאהבה, שאני בעצמי מאגר בלתי נדלה של אהבה, אהבה עצמית, קבלה עצמית, הערכה עצמית, בחירה לעשות את מה שאני הכי-הכי אוהבת נהנית ורוצה לעשות, מה שהלב שלי מתחנן שאעשה או במילים אחרות:
בחירה בדרך הלב, מביאה אותנו להיות מעיין נובע של אהבה, יצירתיות, מוטיבציה, JOY, חמלה.

אנחנו זוהרים מבפנים החוצה את מי שאנחנו ומעוררים לחיים את הסביבה שלנו לחיות בדרך הלב. אנחנו מעודדים את הסביבה שלנו לעבור אבולוציה לחיים שהלב והנשמה שלהם מלכתחילה ביקשה לחיות.

המציאות משתנה ללא הרף לנגד עינינו. אנחנו לא חיים באותה המציאות של לפני 20 שנים, בטח שלא בזו של לפני מאה שנה, או אלף שנים.
העולם נהיה קטן ונגיש.
מקצועות העבר והדרכים לייצר הכנסה בעתיד הם שחור ולבן.
מערכות יחסים בין נשים לגברים עברו אבולוציה מטורפת.
אין שום סיבה שנמשיך לחיות כמו שהדורות לפנינו הבינו את המציאות וחינכו אותנו לפי הצפי שלהם למה יעזור לנו לשרוד.

יש בנו ערמות של מידע ישן ולא רלוונטי שמלמד אותנו להתאים את עצמינו לסביבה, לבטל את רצונות הלב, שיש דרך אחת להגיע ליציבות ואושר בחיים.
זה מידע ישן!
זה כמו לנסות להתקין אפליקציה על טלפון מוטורולה של שנת 97'.
לא יקרה, לא רלוונטי, לא מעניין.

האפליקציות החדשות מדברות על הקשבה ללב הרבה יותר מבחירה "הגיונית וחכמה". יש היגיון וחכמה אדירים באינטואיציה שמלווה את רצון הלב. גם אם הראש לא מבין אותם בתחילת הדרך.

שכחו מה שלימדו אתכם על החיים. תבחרו, תקשיבו ללב, תעבירו את עצמכם אבולוציה למי שאתם רוצים להיות! מלאו את הבור בהוויה המופלאה שאתם! תחגגו את מי שהגעתם לכאן להיות! הפכו להיות מעיין נובע של אהבה!

Life could be a dream, sweetheart!

<3
נטלי

רוצים גם לעבור אבולוציה אישית?
דברו איתי.
אני  פשוט נהנית להושיט יד תומכת ולהיות עדה לתהליכים של אנשים מופלאים!