עברתי לאתר חדש! לבולוציה!

18 טיפים

מתי לבוא לטיפול?

היא שאלה אותי: "אז, לבוא לטיפול?"
עניתי לה: "לא יודעת. רק את יודעת מתי זה מבעבע לך בבטן. מלהקשיב לך נראה לי שעוד לא. זה נשמע כמו אדוות של מה שעשינו. עוד לא התגלה הרובד הבא."

מכירים את ההבטחה שלי לפתור "נושא" בטיפול אחד?! אני לגמרי עומדת מאחורי המילה של עצמי. 
העבודה הזו עם תת המודע מאפשרת חקירה לנקודה בעבר שגרמה לאיזה משבר ושינוי ב"אני" שלנו. 
העזרה של משפחת הנשמה של המטופלת, מביאה אותנו באופן אפילו יותר מדוייק לנקודת ההתחלה, למקור, לשורש. 
ריפוי כזה ממוקד מביא לריפוי במציאות העכשווית בכל כך הרבה רבדים ומקומות. 
הריפוי מגיע לאשכול שלם של דברים שנלמדו כתוצאה מחוויית ילדות שיכולה להיות גדולה או קטנה, או אפילו אי הבנה של ילד.

להשיב חמלה ואהבה למקום כואב.
התגובה של זה באה לידי ביטוי גם בגוף הפיסי וגם בגוף הרגשי.
וההשפעה של זה מיידית.

עכשיו תשאלו: אם זה כל כך נפלא ופורץ דרך, למה יש רובד הבא?
כי אנחנו אנושיים, ואנחנו מורכבים מהמון למידה. 
אנחנו בוחרים פוטנציאלים בכל רגע, ופותחים וסוגרים נתיבי חיים אלפי פעמים ביום.
גם לא לבחור זה לבחור דרך.

כל פעם שאני אוכלת מזון מסויים ולא אחר, אני מזינה את הגוף הפיסי בנוטריאנטים כאלה ולא אחרים. ככל שאעשה זאת יותר פעמים, תיצבר מאסה קריטית של מידע מסויים. זה יהיה דרך חיים, הרגל, משהו שמאתגר יותר לשנות.

באותה מידה כל בחירה רגשית, כל סיטואציה שמפעילה אצלנו רגש מסויים, תיצור מאסה קריטית לאורך זמן. למה יש כל-כך הרבה בדיחות על ארוחות חג ומטענים רגשיים?!

אם ניקח סתם כדוגמה את נושא מורכב כמו "היכולת לעמוד על שלי". יש עוד המון נושאים שקשורים לזה באופן ישיר כמו: אהבה עצמית, הערכה עצמית, גבולות, היכולת לדבר רגש, אסרטיביות, חמלה, הקשבה אוהבת, מערכות יחסים, ועוד ועוד.

החוויות שכואבות לנו הן מאוד ספציפיות. התמונה הגדולה מורכבת, אבל רובה אינה כואבת (ומזל שכך!).

אנחנו מרפאים את מה שכואב נקודתית ומפריע להתקדם. או לחלופין בוחרים ללכת בדרך של אבולוציה אישית ולהתפתח ולגדול לאורך זמן כדי לא לחכות ל"מכה הבאה".

ריפוי זה הקלה ענקית. 
אבולוציה זה חגיגה שלמה!

<3
נטלי

#אבולוציה_אישית
#הגשמת_משאלות_לב