עברתי לאתר חדש! לבולוציה!

18 טיפים

תיקשור ככלי טיפולי

וזה למה אני כועסת על תיקשורים למיניהם, וכששאולים אותי אם אני מתקשרת, התשובה שלי כאורך הגלות!

התפקיד בחיים שלי של תיקשור, הוא לא למטרת מסירת מידע, הוא לא למטרת גילוי העתיד, הוא לא למטרת מציאת פיתרון לדילמה.
התיקשור בקליניקה שלי נועד אך ורק לקדם טיפול, לכוון אותי כמטפלת למקום שזקוק כרגע לריפוי המשמעותי ביותר.

וכל כמה זמן מגיעה אלי "פצועת תיקשור" שאמרו לה משהו וזה נתקע לה בחיים ויוצר יותר הפרעה ממה שהיה אלמלא היתה זוכה בפיסת המידע הבלתי חיונית הזו. מידע לא רלוונטי, לא ברור, שרק מוסיף אשמה ובושה, או פחד, או תיסכול - עדיף שלא יאמר כלל!

מטופלת לא צריכה לצאת מחוויה שהייתה אמורה להקל עליה עם עצם גדולה יותר בגרון!
למי אכפת מה עבר עליה בחיים קודמים, אם זה לא מביא לה מזור לחיים האלה?! למה היא צריכה לשאת עוד משקל בחיים האלה, ולקחת חוויה שלא קשורה למציאות שלה?

זה לא עוזר "לזרוק" לאנשים תיקשורים פשוט כי המידע זמין. אלוהימ יודע כמה תיקשורים זרקו לי לאורך השנים, ואולי אחד מתוך כל השפע הזה היה בכלל מקדם ולא מעצבן מחוסר רלוונטיות.

ומי מכן שבוחרת בדרך הזו, של ללכת לתקשורים כדי לקבל מידע, בבקשה קחו איתכן גם את האינטואיציה שלכן, ואת היכולת לדייק את המידע. 

בכל רגע נתון יש אין ספור פוטנציאלים אפשריים עבורינו, והם נסגרים ונפתחים בהתאם לבחירות שלנו בכל רגע ורגע. גם אם אמרו לי/לך שעד גיל X יקרה Y, בחייאת, קחי אחריות. תיאחזי בידיעה שהרצון הולך להתממש ושחררי את הזמן. תעשי פעולות תואמות. את יוצרת את המציאות שלך, ואם הדברים לא הולכים כמו שאת רוצה - יש סיבה טובה ממש-ממש. משהו שמתוייק בתת המודע, תזמון משמעותי, למידה שבדרך, לא יודעת - צריך לבדוק. משאלות הלב שלך חשובות, ואת אחראית עליהם. 

אפילו שזה לא קל לשחרר משהו ש"רואה בנסתרים" אמר, אין אף אחד שיכול עלייך. את האלוהות של עצמך, בתוך גוף אנושי. הבחירות הן שלך. הפחדים וההימנעויות הן שלך. את הפתרון לקושי. ואצלך הכוח הנפלא הזה של לדעת איך להגיע לפתרון. אף אחד לא ידע טוב יותר מהאינטואיציה שלך. 

כל כך הרבה פעמים היה לי רעיון איך לעזור, וזה היה רחוק ממה שהמטופלת הייתה צריכה. למי אכפת שהייתה לי אג'נדה? מה שהמטופלת צריכה, מסבירה, מבקשת - זה מה שיזיז אותה הכי מהר למקום שבו היא רוצה להיות. עם כל הידע והניסיון שלי. 

אני *חייבת* לבוא עם ענווה לטיפול, ועם סקרנות וחוסר ידיעה. החלק שאני הכי נהנית ממנו בטיפול זה ההפתעה, איך כל אחת בנויה אחרת, ועובדת אחרת, וזקוקה להכוונה מסוג אחר. זו האומנות שלי. להיעזר בניסיון שלי, להיעזר במידע מתוקשר, להיעזר במשפחת הנשמה והמדריכים, ולתת לה להחליט לאן היא רוצה ללכת בצעד הבא. מי היא בוחרת להיות.

תיקשור נועד לעזור, לתמוך, לקדם.
להוסיף מידע במקום שבו חסרה הבנה, שיש תקיעות.

את העתיד אנחנו יוצרים בכל בחירה שנעשית לאורך הדרך.
את העבר אנחנו מרפאים מחוויות כואבות ומגבילות.

אבל העוצמה האמיתית, היצירה האמיתית, הריפוי האמיתי, נמצא כל אחד אצל עצמו.
בטיפול יש הכוונה, עזרה, ווידוא.
וערמות של רכות וחמלה.
💗