עברתי לאתר חדש! לבולוציה!

18 טיפים

אבולוציה אישית {ניוזלטר ינואר 2018}


אבולוציה, היא המילה שמלווה אותי תקופה ארוכה. אני מרגישה באבולוציה בלתי נגמרת מאז 2010. אני רואה את הסובבים אותי עוברים אבולוציה (התפתחות אישית מואצת!), את כדוה"א, את עולם התקשורת, את הילדים, את עולם המיניות, את עולם הרוחניות - ובעצם, מה לא?
(טוב, יש אנשים שבוחרים לא לעבור אבולוציה בעליל. וזו זכותם. אבל זה פחות מרתק אותי.)

ואחרי טיפוס מאסיבי בעולם הרוח, אני שמה לב שיש שינוי נוסף: מעבר לארצי, לחומרי, לתכל'ס. חיבור לעשייה ארצית מקורקעת בשילוב עם הרוחני. כמוני, גם המון מהקולגות שלי עברו דרך לא פשוטה בשנים האחרונות עם הבנות מרחיקות לכת לגבי יצירת מציאות, ומציאות רחוקה שנות אור מהפוטנציאל שלה. הפער הזה בין פוטנציאל למציאות הטריף לי את המוח, אבל הפך להיות מחקר מרתק!

2017 הביאה איתה מעבר מרגש למעשי, לארצי. חברה אהובה הגדירה לי את זה יפה היום באוזן: כאילו כולנו עשינו ריסטארט. כיבוי והפעלה מחדש. אחרי המון-המון עדכוני גירסה.
2018 מביאה איתה תחושה של שקט, יציבות, אי-מאמץ. כאילו חלקי הפאזל סוף כל סוף נופלים למקומם.
האבולוציה שלי ביקשה ממני ללא הפסק לעשות צעד אמיץ ולהיפרד מ2 ההגדרות הכי גדולות שלי: "מטפלת ברפואה סינית" ו"מומחית בגניקולוגיה". לקח לי שנה שלמה להצליח להיפרד, ועוד כמה חודשים להסכים להפסיק להגדיר את עצמי דרך זה. עד שלא פיניתי את זה, לא היה מקום לחדש להיכנס. איך אני מגדירה את עצמי עכשיו? אני עדיין לומדת. אבל כמו שהצגתי את עצמי בקורס מורי אימפרוב' שלי, אציג גם פה: אני מטפלת. זו המהות של מי שאני. אני רקדנית. אני סופרת. אני אמא לילדה מופלאה.

אבולוציה היא תהליך, היא דורשת המון אומץ להיפרד מהישן, להסכים להתחבר לחדש, לעשות גם צעדים במציאות. נשמע מאוד ברור ומובן מאליו. בפועל, יש אתגרים ללא הרף. תת המודע שלנו אכזרי בכישרון שלו למנוע בעדנו שינוי. אין דבר מאיים עבורו כמו הלא נודע. הוא מיד יזרוק לנו פחדים מסוג כסף, משפחה, בריאות, בטחון עצמי, השוואתיות, זמן... הוא מלך בזה. מתורגל ובעמדת שליפה תמידית!

הדרך הזו לאבולוציה (שכמובן כוללת בתוכה את הגשמת משאלות הלב), היא דרך של הקשבה ללב, לאינטואיציה, לגוף. היא דרך של סילוק פחדים, טראומות וקולות שנמצאים לנו בראש ומספרים לנו מה אנחנו יכולים ומה לא. הדרך הזו היא מסע עיקש של דיוק בכל בחירה, ודיוק מחדש. הדרך הזו היא לא לדעת, אלא ללכת ולגלות תוך כדי תנועה.

השבוע התרגשתי מהדרך שלי. גיליתי שאני הרבה יותר נאמנה ללב שלי מאי פעם. אני רוקדת, כותבת, ועושה קסמים בקליניקה שלי. גיליתי שהנאמנות הזו מביאה שפע של שמחה, חוויות, מטופלות וגם כסף. התרגשתי לגלות שאני בשלה לגדול למידה הבאה שלי. זו שאני כותבת כבר שנים כל פעם על דף, ומעולם לא היה לי האומץ להוציא לפועל.

גיליתי שיש לי אומץ להציע ליווי, ולא רק טיפול חד פעמי. בפעם הראשונה שברור לי איך מה שאני מציעה הוא כל-כך נפלא, שזה פשע לא להעביר הלאה. אבולוציה היא תהליך. תהליך שדורש תמיכה הולמת. ואלוהימ יודעת כמה טיפולים אני עברתי בדרך שלי. אבולוציה יוצרת הדים בכל האספקטים בחיים שלנו. היא מפחידה ונהדרת מבחינה זו.

אני מספרת את הסיפור שלי שוב ושוב, כי אני יודעת כמה מכם נמצאים בתוך האבולוציה של עצמם. אני קוראת ושומעת את משאלות הלב שלכם, ואת מיליון ההסברים ל"למה לא". הרבה יותר מעניין לחקור את "למה כן" ועוד יותר "איך כן"!

אני יודעת בכמה פחדים, טראומות, מחשבות, סיפורים, אמונות שלי ואינן שלי נלחמתי לאורך האבולוציה, אני יודעת כמה עבודה זו לבטל את כל זה, לחזור עד כמה שאפשר ל"טבולה ראסה" (לוח חלק), ולהתחיל לשרטט את מי שאני רוצה להיות מחדש.

תחשבו איזה כייף זה להתרגש מעצמכם... מהחיים... מהבחירות שלכם... מהתוצרים שלהם במציאות! תחשבו איזה השראה תהוו לילדים שלכם... למשפחה... לחברים. דמיינו איך זה מרגיש לחיות מחוץ למטריקס, את הפוטנציאל הגבוה שלכם, את מה שתמיד דמיינתם עבור עצמכם. ותגדילו. תגזימו בכייף. זמין לנו כל-כך הרבה מעבר לגבולות הדמיון!

~ סדרה קצרה ~
  אבולוציה אישית בדרך להגשמת משאלות לב 
רצף של ארבעה טיפולים לחיבור לפוטנציאל הגבוה שלך.
ריפוי אנרגטי והטמעה של מידע חדש בכל 4 הרמות המרכיבות את השלם:

MIND | חיבור לתודעה הגבוהה, ושימוש בפוטנציאל הגבוה של המוח. היכרות עם משפחת הנשמה והמדריכים. היכרות עם המצפנים ואופן קבלת החלטות למען טובתכם הגבוהה והנעלה ביותר. שימוש בפונקציות גבוהות של המוח האנושי

EMOTION | ריפוי גוף הרגש וטראומות רגשיות לאורך ציר הזמן וזמני נשמה קודמים. הטמעת תדר אהבה כתשתית. הטמעת תשתיות ליציאה לעולם כנוכחות אנושית אנרגטית עוצמתית: אהבה, קבלה והערכה עצמית, וגבולות

BODY | טיפול מגע מפנק  אבל הרבה יותר חשוב... מסע לריפוי לפי איברי הגוף הרגשות והמחשבות הייחודיות של אותו האזור. שימוש בחכמה הסינית בכדי להגיע מבחוץ אל הפנים. הטמעת מידע ייחודי ליכולות הגבוהות של הגוף: ריפוי קוואנטי, התחדשות רקמות, הפעלת 12 סלילי דנ"א ועוד

SOUL | חיבור נשמתי, אחדות עם החלקים האלוהיים. יצירת מציאות מפוטנציאל למציאות. כלים אנרגטיים וארציים להגשמה בפועל. תרגול שחרור שליטה והתמסרות



אני מזמינה אתכן להשתכלל לפוטנציאל הגבוה שלכן,
לעבור אבולוציה אישית,
ולהתקדם בדרך משאלות הלב שלכן!
(בתמונה: ינשוף. מסמל את היכולת האינטואיטיבית לראות מעבר למציאות, חכמה, שינויים ותמורות במעגל החיים)
חיבוק מכל הלב!
נטלי