עברתי לאתר חדש! לבולוציה!

18 טיפים

רצון הלב הרצון של הנשמה


אני רוצה שתבואו אלי לטיפול, כי מגיע לכם לחוות את החיים האלה באופן שבו הנשמה שלכם מתחננת אליכם לחיות. 

שימו לב היום, רק היום, כמה פעמים בא לכם לעשות משהו ואתם מבטלים את זה באופן מיידי, ע"י מחשבה אחת בלבד. זה כמו לשים את הילד האהוב והנפלא שלכם בגן שבו הגננת מבטלת באוטומט כל רצון שלו אך ורך למען טובת המערכת. ואין לו הרבה מה לעשות אל מול בעלת הסמכות שאחראית עליו. המחשבות וקול ההיגיון שולטים הרבה שנים ברצון הלב, הרצון הנשמתי. 

לפעמים זה מרגיש מופרך לגמרי לעשות את מה שאנחנו רוצים, את מה שהלב מבקש, אבל בד"כ זה בדיוק מה שאנחנו אמורים לעשות בכדי לחיות את החיים שנועדו לנו. הגיע הזמן לצאת מהגולם ולהפוך לפרפר!

כל אחד מאיתנו מגיע עם תכונות אחרות לגמרי, אנחנו אמורים לחיות חיים אחרים לגמרי. אנחנו חייבים לאהוב את עצמינו מספיק כדי לבחור ללכת בדרך הלב שלנו ולא לפי רצונות של מישהו אחר שהוטמעו בנו אלוהים יודע מתי. אנחנו חייבים להכיר את התכונות האלה ולהבין שהם לא סתם, הם אבני הבניין שלנו להגשמה. הם בהכרח שזורים בעשייה שלנו. אנחנו חייבים להכיר את המצפנים שלנו, בכדי לקבל בחירות נכונות לאורך כל הדרך. החיים האלה, משאלות הלב שלנו הם דרך של גילויים מתמידים, של התנסות, של חוויה. אנחנו בהכרח נבחר ונלמד ונבחר ונלמד. אין באמת טעויות, יש דרכים נעימות יותר ופחות, יש דרגים ארוכות וישירות יותר. ולעשות את כל מסע החיים הזה עם מטרה פחות נעלה מרצון הלב, משאיר אותנו רק עם דרך ארוכה ומעייפת. אני יודעת - הלכתי בה שנים רבות, המטופלות שלי הלכו בה עד שלמדו אחרת.

הנשמה שלנו הגיע לחיי האלה, בזמנים המאוד מיוחדים האלה שכל כדור הארץ בשינויים מרגשים. אתם לא פה סתם. אתם לא יכולים להיות כאן ועכשיו ולהתעלם ממה שקורה. אתם יכולים, אבל לא לאורך זמן. הקריאה הזו ללכת בדרך הלב הולכת ומתחזקת כל הזמן. יש המון תמיכה לשינוי: נפתחות אפשרויות חדשות, יש המון דרכים חדשות להרוויח כסף, יש יותר זמן בגלל שיש יותר פתרונות שניתן להשיג באאוט-סורסינג, האינטרנט מנגיש לנו את העולם מקצה לקצה - אפשר לעשות הכל גם עם ילדים קטנים בבית. התירוצים הישנים: זמן, כסף, פניות כבר לא רלוונטיים. אנחנו אומרים אותם ומרגישים שאנחנו משקרים לעצמינו. וזה נכון - אנחנו משקרים לעצמינו. כשיש משהו שחשוב לנו אנחנו מוצאים את הפתרונות. מעיפים את המכשולים מהדרך. והמכשולים שנראו כמו הר עפים ברוח כמו פיסת נייר שעליה ציור של הר.

אני רוצה שתבואו אלי לטיפול, כי יש לי מתנה להעניק בחיים האלה. הנשמה שלי משתוקקת להעביר את הידע הזה הלאה. לסנכרן עוד ועוד אנשים עם הרצון הנשמתי שלהם. לעזור לעוד אנשים להיות יצירת המופת של חייהם. אין דבר מרגש כמו לחזור לחיים, לגלות אותם מחדש, לזכות לחיות אותם כמו שדמיינתם מיליוני פעמים בהקיץ, בשינה. אין דבר מרגש יותר מלחוות איך המציאות מתחילה להתאמץ כדי שאתם תהיו מוגשמים. דלתות שהיו נעולות בפניכם בעבר פתוחות לרווחה, כי הסכמתם לאהוב את עצמכם, ולהיות נאמנים לרצון הנשמתי, לרצון הלב.
הללויה. 


נטלי