עברתי לאתר חדש! לבולוציה!

18 טיפים

אומץ, שמחה ורצון הלב - מאחלת לכם אותם, לשנה נפלאה של בחירות חדשות {ניוזלטר דצמ' 2017}

הי אהובות יקרות,
החודשים האחרונים של 2017 הביאו שינויים עצומים.
דרוש אומץ אדיר ללכת שבי אחרי משאלות הלב והרצון הנשמתי, ולהסכים להיפרד מחלקים מהותיים בהגדרת הזהות הישנה שלנו.

בחודש האחרון עשיתי כמה צעדים שהרעידו לי את הבייציות והביאו אושר לליבי ;)

צעד ראשון היה הגשמת משאלת הלב העתיקה שלי, שישבה במגירה המון שנים. היא נזנחה שם בעלבון כי היה לה מבנה דימיוני גרנדיוזי. ברגע שהסכמתי ללכת בדרך צעד-צעד, כך היא הפכה להיות מציאותית, ישימה, ומהנה, כך שאני די טופחת לעצמי על המצח, וחושבת איזה אהבלה הייתי עם כל הסיפורים שסיפרתי לעצמי ללמה זה לא אפשרי עבורי בחיים האלה.

זה כל כך אפשרי שזה דבילי!

ואחרי כל המתח הזה קבלו את משאלת הלב שלי: בכל ילדותי ונעוריי הייתי רקדנית. החלום היה לרקוד בבת-שבע. אבל לא רקדתי באמת מאז גיל 18, יש לי ילדה קטנה, אני חד הורית, ועוד מלא בלה בלה בלה של מחשבות מעכבות. כשהסכמתי להוריד את זה למציאות (בעקבות ליווי של נשים בהגשמות שלהן...), מצאתי אין ספור מקומות לרקוד בהם כחוג, עם מגוון סגנונות, מורים, שעות, מיקומים. ויותר מזה. מצאתי קורס מורים שממש לא התאים לי, קורס מורים שכמעט התאים לי ולבסוף קורס מורים שהוא הרבה מעבר למה שדימיינתי, באיך שהוא משתלב עם החיים שלי, הקריירה שלי, ועם כל האהבות שלי!

עכשיו, כשאני בדרך לדייק את הקריירה שלי במה שאני ממש ממש ממש אוהבת, הגיע הזמן לשחרר בחירות ישנות, כאלה שעשיתי בגיל 20 כשעוד בחרתי ממצפן הראש ולא ממצפן הלב.

בגיל 20 בחרתי ללמוד רפואה סינית, כי היא יעילה. בכל שנותיי כמטפלת, אני נפעמת מהתוצאות של הרפואה הזו, ומהעומקים הנפלאים שהיא לימדה אותי. אני מעריצה את הרפואה הזו. אבל אני לא מאוהבת בה. מעולם לא הייתי. וכאן נדרש האומץ: להסכים לשחרר את ה-הגדרה של מהות הקריירה שלי.

הצעד השני שלי בחודש הזה, היה לשחרר את ההגדרה הזו ממני. כתוצאה מכך כך עזבתי את הקליניקה האהובה שלי ב"פנדה". אני משאירה למדקרים שמאוהבים ברפואה הסינית לטפל ולעזור בשיטה הזו. ומשחררת אותי לעשות את מה שאני מאוהבת בו כבר כמעט 10 שנים: לטפל בלב, להרחיב את התודעה, להבין למה הגענו לחיים הקסומים האלה ולעזור לעוד אנשים להגשים את משאלות הלב הנשמתיות שלהם.

בחודש הזה גם ארזתי מחדש את המיתוג שלי ואת הקורסים האינטרנטיים.
"פוריות הוליסטית" ו"בעונג תלדי" הן 2 משאלות הלב המרכזיות של המטופלות שלי שבעקבותיהן נסלל הנתיב אל הגשמת משאלות לב. "Sexual Healing" הוא תוצר של עבודה בעולם הנשים, והוא חשוב לאין שיעור. בימים אלו אנחנו עדים עד כמה יש צורך בריפוי כזה כמעט לכלל המגדר.
"פרוייקט JOY" שהוא הבייבי החדש שלי, הוא חלק מהחגיגה של ללכת בדרך הלב.

ג'וי, אהבה וחמלה הם תדרים בסיסים שאנחנו מתקיימים דרכם. מעליהם מופיעים שלל הרגשות שלנו. אם בקורס "משאלות לב" אנחנו מטמיעות את תדר האהבה (וגם החמלה), פרוייקט JOY אנחנו מטמיעים שמחה, התרגשות, התלהבות, חיבור לילדה הפנימית. צירפתי לכם חלק בסוף על מידע ספציפי על הפרוייקט הזה.

צעד שלישי, ומרגש לא פחות, הוא קורס נוסף שהצטרפתי אליו כדי להרחיב את ארסנל הכלים שלי בעולם יצירת המציאות. הקורס הזה הוא קסם צרוף, והוא נרקם באופן יפהפה אל תוך המרחב האנרגטי שאני יוצרת לעצמי ועבור המטופלות האהובות שלי.

אני מרגישה שאני רוקחת כאן תבשיל חדש ויאמי. יש לי הרבה רעיונות והתרגשויות בדרך, ומפליא אותי בכל פעם מחדש איך תחומי העיניין המגוונים שלי משתלבים באופן קסום, סוף-סוף למרקחת אחת הרמונית.

מוזמנות להמשיך לעקוב אחרי המיילים ממני. אני לא מעמיסה. משתדלת לעדכן ולשתף כשיש לי דברים טובים להעביר הלאה. כרגע, בלב מלא ג'וי, אני יכולה לגיד שיש מלא וטוב שכך!

💗💗💗


מי מכן מרגישה בשלה להגשים את משאלות ליבה,אני מציעה תוכנית ליווי חדשה ומרגשת!מוזמנות ליצור איתי קשר052-4474-181


אם בא לכן לקרוא עוד קצת מפייסבוק בנושא:


💗💗💗



וכאמור, מעתיקה לכן לכאן את הטקסט מהמייל הקודם למקרה שפיספסתן:

30 Days of Joy
הוא כייף מרוכז, שמטרתו להטמיע את התדר בגוף, ברגש, בתודעה וליצור תשתית של ג'וי כבסיס לחיי היום יום. זה לא מבטל רגשות וחוויות אחרות, אבל זה מאפשר התמודדות קלה ונעימה יותר!

JOY זה תדר, הוויה, מצב בסיסי, גולמי, תשתית. היא אינה תלויה באף גורם חיצוי, רגשות כאלה ואחרים לא ישבשו אותה. כשהיא נוכחת, היא נוכחת.

אם גם אתם בתהליך התפתחות אישית, ויצא לכם לעבור קפיצות קוואנטיות בתודעה, והתרסקויות מפתיעות במציאות, עוררות רגשית, וביטויים שונים בגוף - אתם לא לבד. אתם חלק מעוררות אנרגטית מופלאה שקורית עבורינו בכאן בכדור הארץ.

ומשהו בזמנים האלה מאפשר התעלות אמיתית, חגיגה אמיתית כאן, במקום שבו חווינו כל כך הרבה כאב וקושי. החגיגה הזו היא החגיגה של הילדים הפנימיים, הרצנות של הנשמה שבוחרת להגיע לכאן לחוות, חגיגה של החושים הפיסיים והגוף הפיסי, חגיגה של הנפש והנשמה.

JOY כמו אהבה, הם בסיס לקיום. ההתחלה ממנה נולדת החגיגה. זה הזמן לנקות את הדברים שמפריעים לJOY להיות התדר הבסיסי שלנו. זה הזמן להטמיע הגוף, ברגש, בתודעה את התדר הנפלא הזה, שהוא גם אחד היסודות להגשמה כאן ועכשיו. וכך קורה!



אשמח לראות גם אותך סופגת JOY לחייך ומגשימה את משאלות ליבך!
חיבוק מכל הלב,
♥ נטלי