18 טיפים

קינאה ולהרגיש ראויה להגשים משאלת לב

התבוננתי בה רוקדת, חוגגת, חופשיה. נטולת ביקורת עצמית, נקייה מהקטנה עצמית, בפשטות של עצמה, בחגיגה של הרגע הזה. תשומת הלב שלי פתאום זלגה לה פנימה, אל הלב שלי. הוא ממש לא היה מרוצה מכל זה. דיו שחור של קינאה דביקה מילאה אותו, והשחירה את כולי.

איך זה יכול להיות שהיא כן ואני לא? מה כל כך מיוחד בה, שאני...אה...המממ... אופס I did it again. התבלבלתי. נתתי לאשלייה של הבחוץ לחדור פנימה. העברתי את תשות הלב שלי, מהלב שלי, מהנשמה שאני, מהרצון האלוהי שלי, אל משהו חיצוני.

נכון, המופלאה שרקדה את הרגע הזה הזכירה לי: ככה גם אני רוצה. ומה שהיה יותר בריא לעשות היה להצטרף אליה ולחגוג אותי, ועל הדרך גם לסגור את פייסבוק מלך האשלייה של מציאות מהממת.

קינאה נקראת גם צביטה בלב. נכון שזה הולם?! אאוץ' תתעוררי, שימי לב אל הלב, ובואי נחזור למסלול של ההגשמה של מה שבא *לי*.

אנחנו אולי חושבות שאנחנו רוצות משהו של מישהו אחר, אבל זה ממש לא שם. יש משהו בלב שלנו עצמינו שמבקש שנתעורר, שניזכר, שניקח אחריות ונעשה מעשה, למען ההגשמה.

אבל, לפעמים לא ממש יש לנו את התשתיות כדי באמת להרגיש ראויות להגשים. אם מעולם לא למדנו מה זה אומר ואיך זה מרגיש לאהוב את עצמינו, לקבל, להעריך ולהוקיר את עצמינו, למה בכלל שנהיה ראויים להגשמת משאלות הלב שלנו?

ככל שאנחנו מודעות יותר למשמעות קיומינו, ולזה שאנחנו כאן כדי לחגוג את היותנו אנו, ככה נהיה לנו ברור הדחיפות של משאלות הלב שלנו.

וקינאה, בהיותה רגש אנושי, היא באמת רק צביטה קטנה בלב, שמזכירה לנו:
"היי, מגיע לך הטוב ביותר. שימי לב לרצונות הלב שלך וקדימה, תתחילי לחגוג!"

בואי נעשה עם זה משהו אמיתי:

1.    הזיזי פוקוס, חזרי פנימה, חזרי לפשטות.
ברגע זה שאלי את עצמך: על מה אני מתלוננת על עצמי? איפה אני מקטינה את עצמי או מתנצלת על משהו בעצמי? ומה אני יכולה להגיד לעצמי שיהיה מלא אהבה ורכות באותו הקשר.

2.    עטפי את עצמך באנשים מעצימים ומפרגנים.
סקרי את הסביבה הקרובה שלך. מי מהאנשים שבסביבה המיידית שלך שגורם לך להרגיש פחות טוב, מעביר עלייך ביקורת, או מבטל אותך - גייסי אותו לצמיחה שלך. יש סיכוי טוב שזה מי שאוהב אותך מאוד ומראה לך את התסכול שלך עצמך. תלמדו בייחד לשנות את המילים שלכם למילים מעודדות, מפרגנות ואוהבות.
בנוסף, חזקי קשרים עם אנשים שזה בא להם בטבעיות, ושימי לב למילים שלך בסביבתם.

3.    להרגיש ולחשוב זה טוב, אבל חייבים גם לעשות!
היזכרי מה את אוהבת ונהנית לעשות והחזירי את זה לחיים שלך. תעלי את מד האושר שלך, את תחושת ההצלחה, והכייף. שימי לב: אכילה, סיגריות, וסקס שהוא רק פיסי הם דרכים להדחיק רגש, ולא באמת מעודדי תחושה טובה (גם אם באותו הרגע כן...)

מוזמנת לשתף אותי!
💗