עברתי לאתר חדש! לבולוציה!

18 טיפים

ריפוי אנרגטי, יצירת מציאות

העולם היה שטוח עד שגילו שהוא עגול. לקח 80 יום להקיף את כדור הארץ, עד שהומצאו המטוסים, מאז זה פחות מיומיים. למידע להגיע מצד אחד לשני לקח חודשים ואז שבועות ועכשיו שניות. דברים הם בלתי אפשריים עד שהם נהיים אפשריים. יש המון מידע שאינו זמין לנו עד שהוא נהיה זמין, והעולם משתנה. זה שאנחנו לא מצליחים להבין משהו לא עושה אותו בלתי אפשרי. אנחנו משתכללים כל הזמן, ואין כמו התקופה הזו להבין עד כמה יש דברים שהיו בלתי אפשריים, בלתי נתפסים בדור של הסבים שלנו, ולדור הילדים שלנו הוא טבע שני.

בדיוק בגלל זה כל כך קשה לקבל את העוצמה של ריפוי אנרגטי. המידע הזה חדש, מנוגד לכל מה שאנחנו מכירים במציאות, זה אמורפי, רובינו לא רואים את זה ולא מרגישים את זה. איך נדע שמשהו באמת קרה שם אם אין לנו אפילו את החושים שלנו לתמוך בזה?  צריך להאמין בזה כדי שזה יעבוד?

לא, לא צריך להאמין בזה. אמונה וספק לעולם יהיו קשורים זה בזה ויביאו עלינו סבל של מאמץ שווא להוכיח, להגשים, להאמין, להתאכזב. אמונה היא נהדרת כשהיא באה לנו בקלות, אבל היא שוברת כשהיא מתפוגגת. אמונה דורשת מאמץ אין סופי במשהו שאינו מוחשי.

כשאני עובדת עם מטופלת שרוצה זוגיות, אני לא רוצה שהיא תדמיין אותה, אני רוצה שהיא תרגיש אותה בגוף, בלב, בכל ההוויה שלה.

כשאני עובדת עם מטופלת פוריות, אני רוצה שהיא תחווה את לא רק את הבדיקה, אלא גם את ההיריון, הלידה, ההורות, הגדילה.

כשאני עובדת עם יולדת, אני רוצה שהיא תחווה בגוף את הלידה, את יציאת התינוק, את ההנקה הראשונה, את התחושות המטורפות שיש בגוף בחוויה המדהימה הזו.

השילוב הזה של מילים שמרחיבות את התודעה לשלל האפשרויות שהמציאות יכולה להביא, יחד עם העוצמה הרגשית ברגעים הקסומים שהלב שלנו כמהה להם, בשילוב עם התחושות הפיסיות שנוצרות בעקבות הרגש. השילוב הזה הוא חוויה מלאה. כזו שתת-המודע מתייק כמציאות לכל דבר (הוא לא באמת מבדיל...). 

שילוב של ריפוי אנרגטי, בחוויה הכוללת יוצר שינוי אמיתי, כי החוויה נתפסת כאמיתית. לא רק בדמיון. לא רק במחשבה. אלא מעוגן במציאות. כי כשהגוף חווה משהו, זו המציאות.

אני יכולה לחטוא ולנסות להסביר איך אנרגיה עובדת, אבל ברור לי שאני כל הזמן נחשפת לעוד ועוד אספקטים של העבודה עם האנרגיה. לתאר את זה יהיה בהכרח מצומצם ונכון בעיקר לרגע הזה.

ריפוי אנרגטי קורה כשאנחנו מבינות שהוא אפשרי,והתודעה שלנו מתרחבת ומאפשרת לזה לקרות. זה קורה כשאנחנו בוחרות שזה יקרה ומתמסרות לזה. מבלי לנסות להוכיח את זה, מבלי לבחון את זה. התמסרות והעצמת ההתרגשות מהחוויה.

לפעמים זה יקרה מיד. לפעמים יש עוד פקטורים שקשורים להגשמה. הזמן הוא גורם בהחלט מבלבל כשזה מגיע ליצירת מציאות ולעבודה אנרגטית, בעיקר בגלל שתפיסת הזמן שלנו לא נכונה, ובגלל האשליה שיש לנו שליטה על הדברים.

ככל שאנחנו עסוקות יותר בלחכות שזה יקרה - כך זה נהיה חמקמק ומסורבל. זה תרגול של אמונה וספק.
ככל שאנו נשארות ממוקדות בתחושה המופלאה של "איך זה מרגיש לחיות את זה" כבר עכשיו, כל היום, כך זה כמו מגיע אל המציאות שלנו כדי ליישר קו עם המציאות. זה לחיות את המציאות עוד לפני שהיא מציגה את עצמה.

וכך קורה.

💗
#נשים_יולדות_מציאות
#הגשמת_משאלות_לב
לפגישה אישית צרו עימי קשר 052-4474-181