עברתי לאתר חדש! לבולוציה!

18 טיפים

פנדה - מרפאה משפחתית

בחודש דצמבר הרחבתי את הקליניקה שלי (רפואה סינית ותטא הילינג), ומהיום ניתן לפגוש אותי גם בפנדה - מרפאה משפחתית, ברחוב אלי הורוביץ 12 רחובות (בנין בית עופר), בימי שלישי אחה"צ.

כמו בכל התחלה, עזרת חברים מתקבלת באהבה ובהערכה רבה
אשמח מאוד לפגוש אתכן ו/או חברות שתבחרו להפנות

אלה הדברים שבד"כ מוצאים פתרון מעולה אצלי בטיפול:
  • בעיות מחזוריות | נערות
  • בעיות נשיות | גינקולוגיה
  • בעיות פוריות
  • בעיות בזמן היריון
  • ריפוי טראומת לידה והכנה רגשית ללידה
  • הגשמת משאלות לב
לקביעת טיפול או סדרה ניתן ליצור קשר איתי או עם המרפאה: 08-856-4646


בשנים האחרונות שמעתן אותי פחות בנושא הרפואה הסינית, פשוט כי היתי עסוקה בהתלהבות הענקית שלי מהעולם שתטא הילינג פתח בפניי.

ובכל זאת, באופן קבוע אני משלבת בין השתי שיטות הטיפול המופלאות האלה, בגלל שהן נותנות מענה משלים אחד לשני.

הרפואה הסינית, עם החוכמה העתיקה והנסיון רב השנים - היא ה-שיטה לטיפול יסודי, בריא וחכם לגוף. לא פגשתי עוד אף שיטה כל כך מתודית, מדוייקת ועם זאת רחבה. ב16 שנים שאני מכירה את הרפואה הזו, אני מוצאת שיש לה מענה לכל סוג של בעיה שקשורה לגוף הפיסי, והריפוי שהיא מביאה, הוא בעל השלכות ארוכות טווח ורחבות היקף, פשוט כי היא משיבה את הגוף לאיזון הטבעי והבריא שלו!

תטא הילינג לעומת זאת - שיטה חדשה וחצופה, מתוך הגמישות האין סופית שהיא מביאה. ככל שאנחנו מרחיבים את התודעה ותפיסת המציאות שלנו - כך הרגשות שלנו נעימים יותר, והמציאות שלנו מתקרבת ומתדייקת לרצון הלב.

אני מזמינה אותך לבוא ולחגוג איתי את הקסם שהשיטות האלה מביאות, את הקסם שהטיפול שלי מביא, את הקסם שזה מחולל בחיים של המטופלות שלי.

נפגש בקרוב :)
נטלי