עברתי לאתר חדש! לבולוציה!

18 טיפים

לייצר מציאות זה שטויות? הנה 3 שיטות סותרות שמתיחסות לנושא אחד שנוי במחלוקת


אתמול היה לנו דיון מרתק, על 3 גישות שנשמע שהן ממש אבל ממש סוטרות אחד את השני:

1.יצירת מציאות (תטא הילינג, הסוד, ראמטה, חניכה פראנית): מגנוט העתיד הפוטנציאלי הרצוי לזמן עכשיו. הכל בשליטתי, אני חלק מהבריאה וזו זכותי מעצם קיומי. לחיות את העתיד עכשיו. להבין שהחיים הם משחק וללמוד איך לשחק אותם.

2. "העבודה" / לאהוב את מה שיש (בירון קייטי): לקבל את המציאות בדיוק כמו שהיא מבלי לצפות ממנה להשתנות. לא להתערב בשום דבר שאינו בשליטתי. להחיות רק בזמן הווה.

3. האו'פונופונו (דר' הו לן מהוואי): כל מה שמופיע בחי קשור אלי. התודעה שלי מכילה את כל מה שיש במציאות. ריפוי של עצמי מרפא את התודעה הקולקטיבית. התעסקות עם כל הזמנים, כל האנשים, כל הרגשות. הכול מייצג משהו מעצמי.



יצירת מציאות
לאהוב את מה שיש
האו'פונופונו
זמן
הווה-עתיד
הווה
עבר-הווה-עתיד
התעסקות עם
עצמי
עצמי
כולם
השליטה במציאות
אצלי
לא אצלי
אצלי
המטרה
לייצר עכשיו טוב יותר
לקבל את העכשיו כמו שהוא
לרפא את העכשיו


כמובן, שאני עם האג'נדה שלי של אחדות והרמוניה, מלמדת את כל השלושה כמשלימים זה את זה. כשאנחנו עובדות על הגשמת משאלות לב, זה חייב לכלול את החלק הראשון: כללי יצירת מציאות. וזה גם חייב לעבור דרך הפחדים, הרגשות והתודעה שלנו. וכדי שלא יהיה פער בין המציאות העכשווית לבין העתיד העכשווי, חייבים לעבוד גם על לקבל את המציאות כמו שהיא. אחרת זה כואב מאוד! (עשיתי על זה דוקטורט בניסיון אישי...)

לצורך העניין, מי שחיה עם מינוס גדול בבנק, ובאה לעבוד על שפע, חייבת לקבל את המינוס, להכיל אותו כאילו לעולם הוא לא ישתנה. ללמוד להרגיש איך זה יהיה לחיות עם המחשבה שעד סוף ימיה, היא תמיד תגרד שקלים, ותעבוד קשה, ולא יספיק, ואם תזכה בכסף הוא ישר יבלע בחובות. שהתודעה תפסיק לברוח מהמציאות, וליפות אותה. המינוס ממשיך להיווצר כי התודעה כרגע מכוונת ככה. וכרגע זה מה יש. לחפש כל הזמן פתרונות זה נפלא וחשוב. אבל ממש לא יותר חשוב מלהסתכל למציאות בעיניים!

עכשיו, כשהמציאות ברורה, ולא מודחקת, ואין כל רצון או אמון שישתנה, זה הזמן להתחיל לעבוד. למצוא את הסיבה התודעתית והסיבה הרגשית לתחזוקה שוטפת של חוסר. יש סיבה שזה שם. כשאנחנו מסיימים ללמוד אנחנו לא נשארים כיתה בשביל הכייף. עוברים הלאה.

ואחרי שניקינו את כל ה"גרפיטי" מלוח החזון של הרצון הלב שלנו, אפשר להתפנות להזמין ולקבל את הדברים שאנחנו באמת רוצות: רכב חדש, בית הולם, טיול מפנק, לקחת קורס, לקנות מתנות...

כמובן שזה רק קטע קטן מתוך הקורס, אבל מעניין (בעיניי לפחות) לראות את היישוב של גישות שנראות סוטרות, שיכולות באותה המידה גם ליצור תמונה מלאה יותר.

ותחשבו שזה בדיוק מה שקורב בפועל בקורס. אנחנו מוצאות אג'נדות סוטורות והופכות אותן להרמוניות, מה שמאפשר לנוע קדימה בחדווה אל עבר משאלות הלב. 

אויש אני אוהבת את הקורס הזה! הוא באמת גאוני.

לפרטים על הקורס להגשמת משאלות לב: http://lp.vp4.me/b9gn
להרשמה למפגש חד פעמי בנושא שפע: 052-4474-181