עברתי לאתר חדש! לבולוציה!

18 טיפים

אנחנו לא סתם לא קופצים על כל משאלת לב שלנו

לקח לי זמן להחליט להגשים את משאלת הלב שלי. גדילה עסקית, פריצת דרך, כרוכה בהרבה שינויים.
עם הניסיון של שנתיים אחורה, בו הקמתי סטארטאפ שהתחיל מאפס, והזיכרון שעד לא מזמן עוד כאב מההתרסקות.

להסכים להשקיע את כל כולי שוב, זה בדיוק כמו להסכים להתאהב שוב. יש סיכוי שישבר לי הלב? בטח! אבל זכיתי לאהוב. וזכיתי ללמוד. וזכיתי בהמון פידבקים שעזרו לי להרים את הראש, לחייך ולהמשיך בדרך.

אנחנו לא סתם לא קופצים על כל משאלת לב שלנו. תמיד יש משהו שמהבהב לו אי שם בתת המודע, שמזהיר אותנו מהסכנות שבשינוי.

אבל אני לא מוכנה לחיות חיים בינוניים, או בערך, או ליד. לוקחת הרבה אויר, ממלאה את הלב שלי באהבה ובאומץ וצוללת ראש למשאלת הלב הבאה.

בינואר חזרתי להיות יזמית.
במרץ הסכמתי לגדול לעוסק מורשה שוב.
במאי לקחתי מנטורית, וזכיתי לאמא ולאבא עסקיים, שממיסים לי את תחושת הלבד.
ביוני אני חוגגת 36. האם משאלת הלב שלי תוגשם עד אז? יש סיכוי טוב. אני הופכת עולמות (בעיקר את של עצמי) למען זה. וגם אם לא, החיים עדיין מקסימים מידי בכדי להתקע.

זו אני.
זו אחת ממשאלות ליבי.
זו הדרך שלי.

ואת מזומנת להצטרף לחוויה המדהימה הזו של #הגשמת_משאלות_לב.
אם יש לך משהו שמדגדג לך בבטן כבר המון זמן, בבקשה, היכנסי ללינק.
אנחנו מחכות לך!

***