עברתי לאתר חדש! לבולוציה!

18 טיפים

הפחד שבהגשמת משאלת לב

הצצה לתוך העולם של מי שחיה "הגשמת משאלות לב":

התחלתי להתמקד באחד (מיני רבים) מהפרויקטים שלי, והתפוצצתי מהתרגשות. בחמישי הוצפתי פניות מכל הכיוונים, לפרויקטים השונים, ואז קרה מה שקורה כשמתחילים להגשים בגדול: נבהלים.

הבהלה החליטה עבורי שכדאי לי לעצור את הכול ומיד, והיא לא בוחלת באף אמצעי:

התוכנה לעריכה נתקעה לי, המדפסת מסרבת להדפיס, תוכנות חדשות לא עושות את מה שהן מציעות (הורדתי לפחות 3).
אבל מילא בעיות טכניות.
הגוף שלי התחיל לאותת: חולשה ותחושת ניתוק (משהו שלא היה לי שנים!), ומהבוקר אותות מצוקה בצורת מיגרנה.
פה זה עבר את הגבול שלי.

תקיעות היא תקיעות והיא בד"כ מביאה איתה כאב. אבל לא להגזים.
אני יודעת שנבהלתי, אני מבינה את הפחד לגדול, אני מכירה לפני ולפנים את כל המשמעויות של גדילה, ואת כל הפחדים שהיא מעוררת בי.

פיניתי לי זמן טיפול, הסתכלתי לפחד עמוק בעיניים, חיבקתי את הכאבים הישנים שלי, והרגשתי ענקית לידם.
אני יכולה לעזור להם, אבל הם לא ישלטו בנתיב בו אני רוצה ללכת.

התמודדתי עד הסוף של הפחד, עד הסוף של הבהלה, עד שחזר שקט, בטחון ונוכחות עצמי בעצמי. כשטיפלתי במחשבות של הבהלה, כוונתי מחדש את הראש להסתדר עם רצון הלב, ולא היה פיצול בין חלקים שונים בתוכי.

ואז קרו 2 דברים מקסימים:

1. שמתי לב שהמיגרנה נעלמה. לא היה לה עוד מה לספר לי על תקיעות, עצירה ופחד.

2. תהיתי ממקום מאוד כנה עם עצמי, האם אני באמת מעבירה הלאה כלים וידע משמעותיים להגשמה. הסתכלתי על הסעיפים שרשמתי לקורס, וחייכתי בענק. זה שם. סעיף 5 וגם סעיף 9.  מצחיק שהיתי צריכה לבדוק. הקורס הזה הגיע בהשראה, מתוך הדרך שלי ומתוך ההדרכה שלי. עכשיו אני אפילו יותר מאושרת בקיומו.

בינתיים, התוכנה מהבוקר עובדת, המדפסת תסודר בקרוב, והמיגרנה איננה.

ככה זה כשכול המצפנים (ראש, לב, בטן) הולכים באותו הכיוון, אנחנו בכיוון של הגשמת משאלות לב.

מזמינה אתן לכוון מצפנים, להתמודד עם הפחד, ולהתלהב כל הדרך להגשמה ביחד איתי, בתוך קבוצה עוטפת. הנה הפרטים: http://lp.vp4.me/b9gn

***