עברתי לאתר חדש! לבולוציה!

18 טיפים

מפגש חד פעמי ב"נשים במרכז": שפע בטיפול



הזמנה אישית לערב חוויתי ויעיל! שימוש בכוח הקבוצה לייצור שינוי מהותי בהכנסות ובשפע בעזרת תטא הילינג. בערב הזה נטפל במטפלים בכדי לשנות ולהרחיב את התודעה לתודעת שפע. וננקה את כל הדפוסים הנפוצים שמעכבים מימוש פוטנציאלים וקצירת פירות.

מטרות המפגש

  • כייף!
  • שינוי אמונות מגבילות בנושא כסף ושפע
  • התמרת קשיים אישיים מול נושאים עסקיים ע"י שינוי אמונות.
  • ניקוי אמונות קולקטיביות בנושא טיפול כשליחות
  • הטמעת תשתיות להצלחה: אהבה עצמית, הערכה, גבולות

הכנה


הכנה למפגש מאוד חשובה. קחו לכם זמן התכנסות ותסתכלו לפחדים הגדולים שלכם עמוק בעיניים. היו כנים עם עצמכם, איפה אתם שמים לעצמכם רגל?

אפשרויות נפוצות:
  • קושי בניהול זמן
  • קושי לשווק את עצמי (זה לא מכובד להעיד על עצמי, השיווק הכי טוב זה פה לאוזן, אין הנחתום..)
  • פחד מהצלחה (הרבה יותר נפוץ מפחד מכישלון...)
  • פחד לגדול / פחד מעומס (אם אגדל אאבד את עצמי)
  • קושי למכור את עצמי (למכור זה להכריח, מוכרים הם שקרנים)
  • אמונות מקטינות (אני לא מספיק טוב / מקצועי / מעמיק...)
  • אמונות לגבי תקרת זכוכית (זמן=כסף, אני תמיד מגיע לסכום מסויים, לא משנה מה אני עושה)
  • מטפלים צריכים להיות בנתינה (כי לקבל זה אנוכי / לא מואר)

מתי, איפה וכמה?

אנחנו נפגשים ביום חמישי 14/5/15 שעה 21:00.
צוות נשים במרכז פותח שערים גם למטפלים נוספים בעלות סמלית של 50 ש"ח.
מי שרוצה להצטרף נא צרו עימי קשר טלפוני: 052-4474-181 בגלל שמספר המקומות מוגבל!
הכתובת: נשים במרכז, בארי 9 תל אביב.

מה צריך להביא?

  1. כלי כתיבה
  2. מה שכתבתם מראש כהכנה
  3. צוות נשים במרכז: משהו קטן לנשנוש קולקטיבי



בונוס: טיהור אנרגטי למרחב תומך

ננקה ביחד כל אחד ממרחב העבודה שלו: כל תדר אנרגטי שאינו הולם את המקום ומטרותיו: זלזול, התנגדות, התנתקות רגשית, כעס, כאב ועוד.
ונטעין את המרחב בתדרים כגון: רוחב לב, פרנסה טובה, שפע כלכלי, תנועה, הרמוניה, מוטיבציה, רצון בשינוי, תמיכה, שיתוף פעולה ועוד.

גם כאן אתם מוזמנים להוסיף מילים, אמונות, מחשבות, רגשות, ותדרים שהיתם רוצים לפנות או להטעין, בכדי שהמרחב יהיה הולם עבורכם.

בטיהור האנרגטי אני מטהרת בעזרת הכלי הטיפולי "תטא הילינג", את כל השדה האנרגטי סביב הקליניקה, והכי חשוב את האדמה עליה היא יושבת. באמצעות מדיטציה קבוצתית כל מטפל יטהר את הקליניקה שלו ויטעין בה תדרים הולמים.

מתוך הקליניקה שבבית שלי, אני יכולה לאשר חד משמעית, שגם אנשים לא רוחניים בעליל, מספרים לי בשנייה שהם נכנסים כמה שהקליניקה שלי נעימה. הם תמיד מסתכלים סביב ומתוך השראה מציינים את זה. זה מקסים בעיניי.

שתי מילים עליי

נטלי לורן כהן, נשים יולדות מציאות, הגשמת משאלות לב. חלק מהצוות המופלא של "נשים במרכז".
מטפלת משנת 2003.
בחמש השנים האחרונות בהם תטא הילינג נוסף לקליניקה שלי, אני עדה לדברים שלא יאמנו.
בשנה הזו החלפתי את המיתוג שלי ל"הגשמת משאלות לב", כי זה מה שקורה בפועל.
בין אם זה בתחום הנשיות ממנו הגעתי: הריונות בריאים ולידות טובות.
ובין אם זה באפשרויות החדשות שפתחתי: שפע, זוגיות, מערכות יחסים ועוד.

שתי מילים על תטא הילינג

תטא הילינג היא שיטה טיפולית המשלבת עבודה דרך שיחה, ודרך דיאלוג עם תת המודע. דיוק המידע נעשה בעזרת תקשור מאוד נקי ונקודתי. והריפוי נעשה הן מתוך הרחבת התודעה והן מתוך שליחת ריפוי / יצירת שינוי אנרגטי.

בקבוצה נציף את הנושאים באופן קולקטיבי ואישי כאחד.
נבדוק כל אחד לעצמו אמונה-אמונה (אמונה: כל מה שאינו אמת אבסולוטית. רמז: כמעט הכו)
התמרה והטמעה קבוצתית, תוך דיוק אישי כל אחד לעצמו

סיכום קטן עד המפגש

אני רואה כל הזמן את השינויים המדהימים שחלים במטופלות שלי, בחברות שלי לדרך, ובעצמי.
תטא הילינג הוא כלי טיפולי מהפכני באופן הזה.
ובטיפול / תרגול קבוצתי, זה עוצמתי אפילו יותר מתוקף כוח הקבוצה.
הנושאים שיעלו במפגש יהדהדו לכם עוד הרבה זמן. אני מאוד ממליצה לכתוב את הדברים, מהסיבה הפשוטה, שאחרי שהשינוי קורה לפעמים שוכחים מה שהיה לפני כברירת מחדל.
להיזכר בשינוי שיחול בכם, יהיה המוטיבציה שלכם בהמשך, להמשיך ולעשות ולגדול.

מתרגשת כבר מעכשיו!