עברתי לאתר חדש! לבולוציה!

18 טיפים

המתנות הכי גדולות שזכינו להם, הם לפעמים הפתעה גדולה

התכונות הכי שליליות שלי, אלה ששנים שמעתי כמה שאני לא אצליח בחיים אם לא אשנה אותם, מסתבר, שהם המתנות הכי גדולות שלי.

כל עוד ניסיתי להיות מה שאמרו לי שאני צריכה להיות: "יותר...", נשארתי מתוסכלת, "לא מספיק...", המשכתי להשוות את עצמי לאנשים הלא נכונים כדי להבין איפה אני טועה.

זה כמו לרצות לנסוע צפונה ולהחליט שצריך לעקוב אחרי מי שנוסע דרומה, כי הוא כבר יודע את הדרך, או מנוסה יותר, או מוצלח בדברים כאלה. נהדר. רק שהוא בדיוק בכיוון ההפוך!

כל ההחלטות שלנו שמגיעות מהראש, מהרציונאל, מההיגיון, מרגישות תמיד מאוד נכונות ומבוססות מציאות. רק שהחלק החושב שלנו יכול לחשב רק את מה שהוא יודע. שזה בערך קצה הקרחון.

האינטואיציה שלנו חשה את צירופי המקרים, ההזדמנויות החד-פעמיות, קיצורי הדרך. האינטואיציה שלנו מחוברת היטב לכל המתנות שלנו, בין אם החלק הנבון שלנו חושב שאלה תכונות חיוביות או שליליות.
האינטואיציה שלנו תמיד תיקח אותנו בדרך המדויקת ביותר. לפעמים זה ירגיש כמו החלטה לא יציבה. לנשום, לשחרר כתפיים, הקסם של חיים קלים בצורה מפתיעה מתרחש לנגד עינכם.

אין תכונות שליליות. יש את מה שהחברה חושבת על התכונות האלה בסביבת המגורים שלכם. בסביבה אחרת זה יכול להיות תכונה נערצת.

עצלות-חריצות
ענווה-אגו
טוב לב-ביצ'יות
אסרטיביות-פאסיביות
עקשנות-וותרנות
נחמדות-חוצפה

לכולנו יש את כל המכלול, ברמות שונות. ואנחנו שולפים איכויות שונות במקומות שונים. אנחנו מורכבים מהכל.

התמהיל הייחודי שיש בך הוא התמהיל הנכון והמתאים ביותר עבור מה שאת בחרת לעשות בחיים האלה. בהנחה שאת עושה את זה, ולא הלכת כל חייך אחרי הראש, ומרגישה שתמיד עשית את הצעד הנכון ואת עדיין איכשהו מתוסכלת, מפוספסת, קרובה אבל לא ממש שם.

אם את רוצה ללמוד עוד על איך ללכת בדרך רצון הלב שלך, כדי לחיות חיים של סיפוק, קלות, שמחה, אהבה, אושר, את מוזמנת ליצור עימי קשר לתיאום פגישה.
וכמובן לשים את הפרטים שלך בטופס, כדי להמשיך לקרוא עוד על התשתיות להגשמת משאלות לב: http://lp.viplus.com/b4jm