עברתי לאתר חדש! לבולוציה!

18 טיפים

שפע, כסף, רגשות, תמיכה בתדר, אהבה עצמית, גבולות, כבוד לעצמי

מטופלת רצתה להפנות אליי חברה ואמרה שהיא כנראה לא תגיע בגלל המחיר :(
ביקשתי שהחברה תתקשר כדי לתאם ציפיות, ובשיחה עלה כל מה שאתן עומדות לקרוא.

הנה מה שהיא הבינה, וחשוב לי שגם אתן תבינו בנושא:
שפע, כסף, רגשות, תמיכה בתדר, אהבה עצמית, גבולות, כבוד לעצמי:

אפשר הנחה?
כשאנחנו נפגשות עם מחיר ולא מבינות עד הסוף את הערך שלו, זה באמת מרגיש יקר ומכווץ.
מתוך המקום האובר-אמפתי שלי, במשך שנים, הייתה לי נטייה להוריד במחיר לכל מי שהצליחה לשכנע אותי שהיא זקוקה להנחה כדי להגיע.
זה טומן בחובו כמה בעיות:
  1. חלק מהחזון שלי והאג'נדה שלי כמטפלת זה להעביר הלאה את חווית החיים של אהבה עצמית, הערכה עצמית והיכולת לחיות מתוך גבולות מכבדים לעצמי. אני לא יכולה לבטל את כל זה אצלי ולהצליח ללמד אותך לחיות ככה. אני חייבת לחיות את זה, כדי שזה יעבור הלאה.
  2. להסכים להנחה, זה לאשר לך שאת יותר מסכנה ממני. קודם כל זה שם על השולחן את המסכנות של שתינו, זה שם השוואה, תחרות, ותדרים של חוסר. אין בזה שום דבר מעצים, מעודד, שופע או תומך במה שאני הולכת להטמיע בך בטיפול.
  3. המחיר נקבע בהתאם לערך. בסוף הטיפול, כשההבנה של המהות והעוצמה של מה שקרה בזמן הקצר של הטיפול מגיע במלואו, נוצר מצב מוזר. המחיר בהנחה מרגיש לא הולם. הוא מרגיש לא מספיק ביחס למה שמקבלים. זה לא נעים לשני הצדדים להרגיש שניתנה תמורה גדולה ממה שמשולם בפועל. נוצר חוזר איזון בין קבלה לנתינה. עוד חוויה שאני לא מעוניינת לקבע אצלך לחיים...

אז למה המחיר הוא כזה יקר?
כשטיפלתי ברפואה סינית, עבדתי רק עם הגוף הפיסי. הייתי זקוקה לסדרת טיפולים כדי ליצור שינוי מהותי. בד"כ היה צריך לתת אמון בטיפול לפחות 3-4 טיפולים בלי לראות כל הטבה (תלוי בנושא המטופל ובמטופל עצמו כמובן).
בסה"כ אם ניקח באופן כללי הסך היה מגיע לבדר גודל ממוצע של 250*10=2500 שח. בנוסף לכסף יש פה גם את האלמנט ים של זמן ונסיעות.

מאז שאני עובדת עם תטא הילינג, אני עובדת עם החלק הפיסי, אבל גם עם הרגשי, המחשבתי/תת מודע, והרוחני-אנרגטי. הטיפול הוא הרבה יותר מקיף, יסודי, מעמיק. בטיפול אחד, אנחנו מגיעות לשינוי מהותי, חד משמעי מהיסוד של העניין. כשאנחנו מנקות את תת-המודע מהאוטומט שלו, הגוף הרגשי לא נמצא בתגובה כואבת מול המציאות, וכתוצאה הוא לא מעיר כאב בגוף הפיסי כדי שניתן לכך את תשומת ליבינו. לעיתים יש צורך בעוד טיפול. אבל אין כזה דבר שאת יוצאת מטיפול וצריכה להאמין לי שמשהו קרה. את עושה, וחווה את השינוי עוד בזמן הטיפול! טיפול אחד 1*470=470 ש"ח. נסיעה אחת אם בכלל. שעה או שעה וחצי מהחיים שלך, שיוצרים מהפך בתחום ספציפי בחייך. את מבינה עד כמה המחיר הזה הוא בכלל זול בצורה מופלאה?!

מה את בכלל קונה בטיפול?

  1. פתרון לבעיה שמפריעה לך (רגשית, מחשבתית, פיסית, רוחנית)
  2. תקיעות היא בזבוז אדיר של זמן, כסף, כוחות נפש ומשאבים. בטיפול אחד את קונה תנועה, איזון והרמוניה
  3. המון כלים טיפוליים במסגרת אחת עוטפת
  4. את הידע והניסיון שצברתי בעשור וחצי שאני מטפלת, ושבני העשורים שאני בתהליך התפתחותי
  5. זמן איכות עם עצמך, להתחדשות, העצמה, חיבור, כיוונון ואהבה
  6. האמת?! את תאהבי את עצמך בדיוק כמו שאת ראויה לאהבה!


מה שהפתיע אותי בכל זה הוא, שבסוף הטיפול היא אמרה לי כזה דבר:
"כשהסברת לי למה את לא עושה הנחות, הרגשתי שאני רוצה לבוא אלייך ושאת תרוויחי את הכסף שאני גם ככה הולכת להוציא. אני כל כך שמחה שבחרתי להשתמש בכסף שלי בצורה כזו! ואני לא אחת שמשחררת בקלות כסף".
בין השיחה שלנו לשיחה השניה בה קבענו בפועל, היא ביקשה הצעות מחיר מעוד כמה קולגות לתטא הילינג, ועם המחיר היא עדיין בחרה להגיע.

***

ועוד כמה נקודות למחשבה לגבי איך שאנחנו בוחרות להשתמש בכסף:
  1. קניות הם רגשיות. כסף הוא רגשי. הוא גורם לנו תחושה: טובה או רעה. משפעל פחד, אמונה, משקיט כאב וכו'.
  2. אנחנו קונים לפי הערך שנראה לנו לקבל. הנאה רגעית, מענה למשהו שאנחנו חושבות שאנחנו חייבות.
  3. לפעמים יותר קל לקנות עוד בגד מאשר לגעת בכאב רגשי או לעשות שינוי אמיתי ומרגש.