עברתי לאתר חדש! לבולוציה!

18 טיפים

קורס הכנה ללידה רגשית ומעשית *הצעה מרגשת גם למי שאינה בהריון!*


הי יקרות,

תמיד רציתי להביא את הידע והנסיון שלי בתחום יצירת מציאות והגשמת משאלות לב אל תוך עולם קורסי הכנה ללידה. אני עושה זאת כבר שנים באופן פרטי למטופלות ההריוניות שלי, ואני יודעת עד כמה המידע והתרגול מהותי ללידה טובה. נהיה לי חשוב להגיע לנשים רבות ככל האפשר בכדי להפיץ את הידע החשוב הזה. את האג'נדה הפרטית שלי, לעודד לידות רכות, אוהבות, מעצימות ואפילו מענגות! כן, כן, קראת נכון!

במקביל להתחלת תהליך הפקת הפרוייקט, שותפתי הלית חממי ואני החלטנו להעזר במימון חברתי. מה שיוצר הזדמנות מעולה עבורכן! יש לכן אפשרות גם לתמוך בפרוייקט החשוב הזה, ובמקביל לזכות לקבל את הקורס במחיר שלא יחזור!!!

את הקורס אתן יכולות לרכוש עבורכן או עבור חברה/חברות הריוניות. בגלל שהקורס אינטרנטי, הוא יהיה זמין להן החל מאמצע מרץ והלאה.

היתרונות שבקורס שלנו:
  • הקורס כולל את כל מה שיולדת צריכה לדעת לקראת לידה. הדברים הפראקטיים והחשובים
  • אפשר לצפות וללמוד ממנו בכל רגע, מקום, יום או שעה
  • הקורס נשאר זמין גם ללידות הבאות לרענון
  • ניתן לצפות בו שוב ושובעד שהידע מוטמע מעבר לכל ספק
  • קורס פרטי שרק לתקופת המימון נמכר ב - 80 ש"ח בלבד!
  •  כל הידע שאת צריכה בכדי ליצר לך לידה טובה ורכה. תרגילים לשינוי מחשבתי ורגשי לגבי לידה, והתכוונות ללידה מעצימה, חוויתית ואפשרית
לצפייה ולקריאה מתוך אתר מימונה לחצי כאן.


מוקירה תודה ענקית למי מכן שבוחרת לתמוך, לשתף, להירתם לחזון הזה.
נטלי