עברתי לאתר חדש! לבולוציה!

18 טיפים

הגשמות




כבר שנים שאני לומדת, חוקרת, ומנסה בכל ליבי לייצר מציאות. אני מבינה לחלוטין איך עושים את זה, ומייצרת באופן קבוע כל מיני הגשמות.

ועדיין כל כמה זמן, אני מאבדת אמונה. אני תוהה מה זה השטויות האלה, כמה זמן ומשאבים אני מבזבזת על זה, במקום לעשות את הדברים כמו כולם, תכלס.

כל פעם שאיבדתי אמונה, והתחלתי להאמין שזה שטויות, המון הבנה חדשה המגיע.

פתאום קלטתי את כל הוקרות התודה שפספסתי, כי הגשמתי משהו שטריוויאלי בעיניי, או שפשוט כבר הייתי עסוקה בדבר אחר. כל הדברים הקטנים כגדולים, ראויים להוקרת תודה. הם הלינקים להגשמות הבאות. הם השמחה שממלאה את המצבר.

זה מצחיק, הרבה פעמים הבנתי (בראש) שאני שמחה על משהו שהגשמתי, אבל לא באמת הרגשתי (בלב ובגוף) את השמחה וההוקרה באופן מלא.

כשאני מהרהרת בזה, ונמצאת עם החוויה הזו של הוקרת תודה, זה הולך וגדל למימדים מפלצתיים:
איזה אושר שקמתי הבוקר!
איזה ילדה מדהימה יש לי!
איזה טעים האוכל שלי!
איזה שיר מהמם יש ברדיו
!
כמה שאני אוהבת את אמא שלי!
כמה שאני אוהבת את חברה שלי!
איך התברכתי בעבודה שלי!
הצבע הזה פשוט עושה לי לחייך! (ורוד...כמובן)
כמה שאני שמחה על הבית שלי!

ככל שזה נהיה יותר חגיגה, זה נהיה יותר חגיגה. המתנות נופלות מהשמיים. אנשים נהיים נחמדים יותר. החיים זורמים יותר. צירופי המקרים פותחים את כל הדלתות הנכונות.

 להרשמה לקבלת מסרים בנושא הגשמת משאלות לב לחצי כאן
 ליעוץ ולקביעת פגישה: נטלי 052-4474-181