עברתי לאתר חדש! לבולוציה!

18 טיפים

שינוי מידי כהרף עין?! כן! כל מה שרצית לדעת על ריפוי ספונטאני בתטא הילינג



שמעתן בטח כבר על תטא הילינג, ועל חניכה פראנית, על קורס בניסים, ואפילו על הטכנולוגיה של הקבלה. וכולם מדברים על מיידיות. תתכוונו ותקבלו במיידי.

אחרי תוכנית הרדיו שבה השתתפתי, וככל הנראה הפרתי את שלוותו של הפסיכולוג התהליכי, מצאתי את עצמי מהרהרת בנושא. האם יש סיכוי שאני מבטיחה משהו שהוא לא נכון?!

לא.

קצת היסטוריה
בסקירה מאוד מהירה של מידעים מתוקשרים מהמון ישויות, דברים שקראתי מאז היותי בת 18, יש שיח על שינוי אנרגטי של כדוה"א. היה משהו בשנות השישים שהביא את פרץ האהבה הראשון, עם המון מוטיבציה לשנות את העולם למקום אחדותי וטוב יותר. יש את ילדי האינדיגו שהגיעו לכאן בשנות השמונים, שהביאו מאסה קריטית של אנשים רוחניים, אמפאתיים, שהטבע חשוב להם. ודרך השינוי שחל פה ב2012 כפי שצפו בני המאייה.

אם הייתן אומרות לי לפני חודשיים שאכתוב משהו כזה רוחני באתר שלי, הייתי צוחקת שאין סיכוי. אבל שימו לב כמה נפוץ השיח הרוחני הפך להיות. הייתי במפגש נטוורקינג עסקי והיו שם עוד 4 נשים (מתוך 30) שלמדו תטא הילינג! עולם הרוח הולך ותופס יותר מקום, יש מאסה קריטית של אנשים שתומכים בתדרים החדשים שהחלו להגיע לכאן. וככל שיש יותר אנשים שחיים את זה הלכה למעשה, יש שינוי בתודעה הקולקטיבית.

תחשבו שעד לא מזמן העולם היה שטוח בתודעה הקולקטיבית. עד ממש לא מזמן היה לוקח 80 יום להעביר הודעה לצד השני של העולם. ורק ממש-ממש לא מזמן סין נחשבה מנותקת מהעולם. שינויים קורים כל הזמן. בזמן אמת זה יכול להיתפס כבלתי אפשרי, אבל שנייה אחרי שזה קורה, זהו, העולם נתפס אחרת, ודברים חדשים מגיעים לתמוך בשינוי.

שינוי ברמה הרוחנית
בתטא הילינג, אנחנו "נותנים עדות" לשינוי. אנחנו מתחברים לאחדות המכילה ויוצרת את כל שישנו, וכחלק מהאחדות הזו אנחנו מייצרים שינוי. לאחר שמתרגלים עבודה עם החושים האינטואיטיביים נהיה קל להיות עד לשינוי. פשוט רואים משהו קורה.

כשאני מלמדת למשל "איך זה מרגיש לחיות מתוך שמחה", אני יכולה לראות את חווית השמחה מחלחלת לתאי הגוף.

שינוי ברמה הרוחנית/האנרגית אכן מתרחש כהרף עין. לאטום, לחלקיק, לפוטון, למשהו אוורירי כל-כך יש תנועה מהירה מאוד.

שינוי ברמה החומרית
כשאנחנו מתייחסות למשהו חומרי, פה כבר מתחיל הדיאלוג עם הספקות. איך מחשבה, אמונה, תרגול של גלי תטא יכולים להשפיע על חומר? על הגוף?

באותה הפשטות. החלקיק הוא אותו החלקיק, בין אם צפוף לו או מרווח.

תחשבו על קרינה, איזה שינוי מהיר היא יכולה לגרום. תחשבו על קרני השמש והעור. תחשבו על המיקרוגל שלכן. מיקוד אנרגטי משפיע גם על החומר הכי נוקשה שיש.

בתטא הילינג אנחנו מדברים על "ריפוי ספונטאני". יש המון עדויות בתוך קהילת התטאיסטים לגבי ריפוי ספונטאני. ככל שהמיינד הולך עם האמונה שזה אפשרי, זה הופך להיות מאוד קל לתפעול. או במילים אחרות: כשברור לי שזה אפשרי זה אכן קורה. וככל שיש יותר עדויות, התודעה הקולקטיבית משתנה בהתאם, ותומכת במאסה קריטית שמביאה לשינוי בכלל האוכלוסייה.

כשמתייחסים להגשמה, ליצירת מציאות, הרעיון הוא דומה. מכוונים את התודעה ואת הרגש, ומביעים כוונה, מתמקדים במה שרוצים. האיכויות הפנימיות שלנו מתנהגות קצת כמו מגנט למציאות שלנו, ככה שכיוונון הולם, ידאג להגשמה מיידית.

השאלה הקטנונית והמתבקשת
"אז איך זה שאת חיה חיים רגילים אם את יכולה להגשים כל דבר?"

אז ככה, יש דברים שמאוד קל לי להגשים:
חניה (יש מאסה קריטית יפה בנושא, כבר המון שנים)
מזג אויר
צירופי מקרים מסויימים
שינוי רגשי
ועוד

ויש דברים שעבורי יהיו מורכבים יותר, בגלל מערך אמונות, רגשות, וחוויות שמביא למגוון אספקטים שיש להתיחס אליהם. אולם, ככל שאני מגשימה יותר, נהיה לי יותר קל להמשיך ולהגשים, כי התודעה שלי עוברת שינוי, והבנה של איך זה עובד. ככל שהבקשה שלי יותר מוגזמת או מופרחת בעיניי, כשהיא מוגשמת היא פותחת לי פתח נרחב יותר להגשמה הבאה.

זה קצת כמו לעבור שלבים במשחק מחשב. ככל שמתאמנים יותר, מגלים יותר "שטיקים", יש יותר אמון ובטחון בדרך, והרבה יותר כלים.

מהדרך שעשיתי עד כה, היו שני מערכות יחסים שהיו לי מאוד מורכבות לטיפול, ועם שניהם סיימתי. חוויית ההקלה והאושר בלתי ניתנת לתיאור, כשמסיימים עם נושא כל כך מורכב, עם עושר חוויות, אמונות, הסכמים ורגשות שכזה.

השאלה הקטנונית והמתבקשת השניה
"אז איך אפשר להבטיח שינוי מיידי למי שלא ממש מאמין?"

מהניסיון שלי (ושל קולגות מהקהילה התטאיסטית), כל עוד המטופל לא מתנגד לגמרי, וכל עוד ביחד דייקנו את המילים המתארות את הרצון, השינוי קורה. מאחר והתפקיד שלי הוא "לתת עדות", אני רואה כשזה לא קורה, ואני מבינה שיש משהו שזקוק לדיוק, או להסבר במילים בכדי להנמיך את ההתנגדות.

עוד לא פגשתי מטופלת שבחרה לעשות שינוי, ולא קרה לה כלום בטיפול. כשבחורים לשנות, תטא הילינג אכן יוצר את השינוי. האם הביטוי יהיה מיידי באופן המלא? תלוי בנושא ובמטופלת.

ריפוי לב שבור, אני רואה ומקבלת פידבק מיידי על שינוי. ועם זאת מידי פעם המיינד מבקש להחזיק בכוח את מה שכבר טופל, והוא יכול גם להשיב את שברון הלב בכוח. למה? כי זו כוחה של התמקדות.

אנו חווים בטיפול שינויי מיידי, והתפקיד שלנו לצאת משם לעולם, ולספוג חוויות התומכות בשינוי, בכדי לקבע אותו. כל אחד יכול לעבור שינוי מהותי בטיפול יחיד. יש משאלות לב שחד משמעית ברור לי שזה נושא לטיפול אחד. ויש נושאים שהם מורכבים. בעיקר מערכות יחסים (עם עצמי, עם הסובבים אותי, עם כסף, עם בריאות). כשזה סיפור של שנים, עם המון סוגי הסתעפויות וטוויסטים בעלילה, יש צורך בסדרה קטנה. והחיים אחר כך נהיים באמת קסם!