עברתי לאתר חדש! לבולוציה!

18 טיפים

לכבוד השנה החדשה, אני מזמינה אותך לתת לעצמך מתנה קטנה

אני יודעת כמה מאתגרת הדרך להריון ולהורות יכולה להיות, וכמה לבדות יש בתחושה, ללא קשר לכמה תמיכה יש בפועל.

אני יודעת כמה הרגשות מציפים בתקופה הזו, ועוד יותר בשבועיים של ההמתנה לתשובה.  

חשוב לי שתדעי, שיש לך מקום כשאת זקוקה לחיבוק-רגשי.  

המטופלות שלי עוברות את הדרך שלהן עם המון תמיכה והכלה, עם המון תקווה שבאה מתוך חיבור לרצון ולחזון (ללא רעשי הרקע של הספק) 

המטופלות שלי לומדת איך לכבד ולהוקיר את הרגשות הכואבים (כעס, אבל, עצב, תסכול, קינאה), ולשים דגש על הרגשות המעצימים את יצירת המציאות הרצויה להן (אמון, ידיעה, שמחה, הוקרה, חיבור, אהבה).

המטופלות שלי יודעות ליצור קשר כשהן זקוקות לבוסטר אנרגטי, כדי להמשיך בדרך להורות.  

אני מזמינה אותך, לכבוד השנה החדשה, לתת לעצמך מתנה קטנה (ההזמנה הזו פתוחה עד סוף החגים 18/10/14).   

10 הפונות הראשונות יזכו במיני-טיפול במיני-מחיר: 150 שח לטיפול חד פעמי בן חצי שעה!
 (שאר הפונות מוזמנות לאותו הטיפול, במחיר מלא ובזמן טיפולי מלא).  


להשאיר בשנה שמסתיימת:
•    כעס
•    כאב
•    צער
•    תסכול


להטמיע בגוף, ברגש ובתת המודע, לשנה הקרובה ובכלל:
•    שמחה
•    קלות
•    תקווה
•    עידוד
•    אהבה
•    תמיכה


הטיפול יערך אצלי בקליניקה או דרך סקייפ / טלפון.
 
 
לקביעת פגישה ולשאלות את מוזמנת להתקשר:
052-4474-181
 
אשמח מאוד להיות אפילו עזרה קטנה בדרך שלך להורות.
באהבה גדולה,
נטלי