עברתי לאתר חדש! לבולוציה!

18 טיפים

טיפול תמיכה בפוריות מרחוק דרך סקייפ / טלפון

תמיד היה נשמע לי מוזר שיש מטפלים שעובדים מרחוק. כאילו שזה לא יכול להיות אמיתי, או עוצמתי מספיק.

בשנים האחרונות אני חווה הן כמטפלת והן כמטופלת את עומק ועוצמת הטיפולים מרחוק.


טיפול שהוא אנרגטי, רגשי או תודעתי, אינו מחייב מגע, או קרבה פיסית.
תטא הילינג, בתור דוגמה, הוא כלי טיפולי עוצמתי, מעמיק ומופלא במגוון האפשרויות הריפוי שהוא מביא.

אני מוצאת שבטיפולי פוריות למשל, יש חלק מאוד גדול לאספקטים האנרגטיים, רגשיים ותודעתיים. דרכם אפשר גם להגיע לביטוי הפיסי של הדברים.
ובמקרים שאני מרגישה שיש צורך בחיזוק ברמה הפיסית, צמחים עושים את ההשלמה באופן יעיל ביותר.


אז מה בעצם עושים בטיפול כזה?

השלב הראשון יהיה הצפה של מה שקורה כרגע.
תוך כדי דיאלוג, עולות ומופיעות האמונות המנחות אותנו בחיים, דפוסי ההתנהלות שמנהלים אותנו, והרגשות שחוסמים אותנו.
דרך השיחה, נוצרת הכוונה ודיוק טיפולי בכדי להגיע לאמונת השורש, או מקור הקושי שכרגע פעיל בגוף.


בנוסף למה שעולה באופן טבעי בשיחה, ישנם מספר אלמנטים טיפוליים שאני מגיעה אליהם כבדרך קבע, בינהם:
  1. רגשות ה"מתוייקים" ברחם בעקבות ההיסטוריה האישית
  2. אמונות בהקשר של סטטיסטיקה לנשים מעל גיל 35
  3. קושי מול הזמן העובר, והקושי הבלתי נסבל בשבועיים המתנה לתשובה
  4. השפעת התהליך על הזוגיות
  5. השפעת התהליך על המיניות
  6. ועוד
איך תדעי אם מתאים לך טיפול מרחוק?

אם את מסוגלת לדבר ולו מעט על הרגשות שעולים בך
אם את מסוגלת ולו במעט לשתף בתהליך
אם את מרגישה צורך בתמיכה ועידוד
אם את מרגישה צורך בליווי בתהליך

הטיפול הזה בשבילך!


מוזמנת ליצור עימי קשר להתיעצות, ללא כל התחייבות, לוודא שטיפול כזה אכן מתאים לך.