עברתי לאתר חדש! לבולוציה!

18 טיפים

טיפול או ליווי קצר להגשמת משאלת לב



הטיפול נעשה דרך חיבור לרצון הלב

שינוי אמונות ודפוסי התנהלות החוצצים בין הפוטנציאל למציאות

 ויצירת תשתית הולמת להגשמה


נושאים נפוצים לטיפול יחיד
 איחוי לב שבור
הנעת תקיעות רגשית / מחשבתית / אנרגטית
זימון זוגיות / נשמה תואמת
ניקוי טראומה (לידה, תאונה, מילים אלימות)
פוריות: הרמה רגשית לאחר תשובה שלילית
הריון: הכנה רגשית ללידה טובה (1-3 טיפולים)



נושאים נפוצים לסדרה
מערכת היחסים שלי עם עצמי (כשלונות, הקטנה, ביקורת...)
מערכת היחסים שלי עם בן/בת זוגי (ביקורת, גבולות, מילים מכאיבות...)
מערכת היחסים שלי עם בני משפחתי (אותנתיות, להיות אני באמת, נתינה וקבלה)
מערכת היחסים שלי עם כסף (אמנות ואג'נדות על כסף, בושה, לעבוד קשה...)
 טראומות משמעותיות (גירושין, סביבה אלימה מילולית, מקטינה...)




תדירות
לפי הרגשה אישית

כלים טיפוליים:
 תטא הילינג
מדיטציה מתוקשרת אישית (דמיון מודרך)
האופונופונו (חיבור לחמלה)
חניכה פראנית
חניכה לשפע 



במידת הצורך מתווספים לטיפול ספציפי: 
שירת הלב, שימוש בקולות מאומנות הצ'י קונג, דיקור, שיאצו, צמחי מרפא ועוד

מיקום הפגישה
אצלי בראשל"צ, טלפונית או דרך סקייפ

עלות הפגישה:
 470 ש"ח לשעה וחצי של קסם בהתהוות
הפגישות הבאות מתומחרות בהתאם לצורך שלך מבחינת זמן טיפולי


הארות:
את תמיד מוזמנת ליצור קשר להתיעץ טלפונית, כדי להבין יותר טוב איך זה עובד. לכל אחד מאיתנו יש פרספקטיבה אחרת על העולם, אדע להסביר לך "בשפה שלך" הכי טוב טלפונית.

לפני שאת מגיעה לטיפול, אני ממליצה לשבת ולכתוב את כל מה שהיית רוצה לחוות בטיפול ואיך היית רוצה לצאת מהטיפול. יש לכתוב את הרצון/החלום/משאלת הלב, בשפה חיובית ובזמן הווה, והכי חשוב: בלי שום צנזורה של ההגיון והשכל!

במדיטציה המתוקשרת אישית, נשתמש במה שכתבת בכדי לשזור את הרצון ביצירת המציאות שלך להגשמת משאלת הלב!

לפעמים יש הפתעות בטיפול ומצטרפים להם כלים טיפוליים נוספים. אם מתאים לך נשתמש גם בהם.


מידי פעם מגיעים אלי מסרים בנושא הגשמת משאלות לב. אם יעניין אותך גם להמשיך להיות מוקפת בהוויה הקסומה הזו, את מוזמנת להרשם ולרענן את המידע והקסם של הטיפול: לחצי כאן להרשמה לסדרת מסרים קצרים, מתוקים מאהבה, הודיה וחמלה