18 טיפים

7 טיפים לחיזוק דם

מבחינת הרפואה הסינית, חסר באיכויות הדם (ברזל, B12, אבץ, מגנזיום וכו) מאובחן כאשר יש שילוב סימפטומאטי של עור יבש, ציפורניים שבירות, נטיה לסחרחורות, נקודות צפות בשדה הראיה, נשירת שיער, תחושה של ריקנות בדופק, ולשון חיוורת.
אני רואה המון נשים עם רקע של צמחונות (לא טבעונות!) שתמיד נמצאות באנמיה. לתזונה שלנו החלק החשוב ביותר בתחזוקת הגוף ככלל והדם בפרט. המזון שלנו יכול להביא להחלמה מלאה כמו גם למחלות כרוניות.
אז מה כדאי לאכול בכדי לחזק את הדם??


1. פירות יער!
פירות היער מלאים בנוטריאנטים העוזרים לבנות ולחזק כמו גם לנקות את הדם מרעלים. הם אפילו נראים כמו תאי דם! אפשר להכין איתם שייקים, להכין מהם סורבטים, או אפילו לנשנש אותם ככה

2. סלק
שוב הצבע מרמז לנו על המטרה הטיפולית. סלק אפשר לאכול חי או מבושל. ניתן למצוא באינטרנט אין סוף מתכונים לסלטים מבוססי סלק (למשל סלט ירקות שורש)
 
3. פירות נוספים
תפוח עץ, קרמבולה, ליצ´י, פפאיה, ענבים שחורים, צימוקים שחורים, תאנים, מנגו, אננס
 
4. זרעים
צנוברים, שומשום מלא, (טחינה), שקדים מושרים במים
 
5. קיטניות ופחמימות
שעועית אדומה, אורז אדום, עדשים כתומים, קינואה, אדממה

6. ניקוי רעלים
עשב שעורה כדוגמת "גרין מגמה", עוזר לשמור על דם איכותי
 
7. אצות
רוב האצות מאוד קרות באנרגטיקה שלהן, לכן נשים שסובלות מאוד מקור, עדיף להמנע. האצות מעולות בניקוי ובהזנת הדם
התזונה תומכת בצורה נפלאה בחיזוק הדם. תמיכה בשלושה חודשים ראשונים של צמחי מרפא לפי אבחנה, יעשו עבודה נפלאה ומהירה להפליא
אהבת את המאמר? שליחי לחברות נוספות שהוא יכול להיות להן רלוונטי!